loading...
hajiloulawyer75
محمد بازدید : 55 جمعه 25 تیر 1400 نظرات (0)

وکیل خانم ملکی  : در  این دوره معاملاتی که در حوزه ملک انجام می شود بیش از پیش افزایش کرده است. علاوه بر وکیل آقا می توانید از وکلای خانم برای پیش بردن کارهای ملکی استفاده کنید. در جوامع امروزی ممکن است افراد درگیر مسائل حقوقی در حوزه املاک و مستغلات گردند. در اینجا بحث انواع دعاوی ملکی پیش می آید. مردم به هنگام برخورد با دعاوی حقوقی باید  به زودی با یک وکیل با تجربه و خبره مشورت کنند. وکیل ملک  چرا که  تحصیلات و دانش مرتبط با وکالت و همچنین تجربیاتی که در گذشه کسب کرده اند می تواند ارائه کننده راهکارهای بهتری به موکلین ارائه کند. این تجربه بالا گره گشای بسیاری از پرونده های ملکی خواهد شد.

تصور عموم افراد از مشاوره حقوقی این می باشد که حتما باید وکیل را به صورت حضوری ملاقات کرده و بتوان مشکلات ملکی را برای آنان بازگو کرد. وکیل املاک   سپس آنالیز پرونده حقوقی از سمت وکلای ملکی  صورت گرفته و راهکارها و راهنمایی های لازم توسط وکیل خانم به موکل سوق داده می شود. خدماتی چون مشاوره حقوقی به صورت تلفنی و آنلاین نیز توسط وکلای پایه یک ملکی انجام خواهد گرفت. با این آن ها در راستای حل مشکل راهگشای شما هستند. موسسات حقوقی زیادی وجود دارند که در حال حاضر با انتشار آگهی می توانند به مشکلات شما رسیدگی کنند.  

مشاوره حقوقی وکیل خانم ملکی

مشاوره حقوقی هم به صورت تلفنی و هم از طریق فضای مجازی ارائه می شوند.  یکی از خدمات ارزشمند این موسسات حقوقی این است که به موجب آن نیازی به مراجعه حضوری نیست. با این کار می توانید در هر تایمی در طول روز امکان ارتباط گرفتن  با وکیل و طرح کردن مشکلات و سوالات حقوقی را به خوبی انجام دهید. واضح است که این سبک مشاوره برای مشکلات کم ریسک بسیار مناسب می باشد.  چنانچه پرونده سخت و پیچیده باشد، این مدل مشاوره نمی تواند کارساز باشد. توجه کنید که بیشتر کردن طول مدت زمان مشاوره تنها از کیفیت آن کاسته می شود. مزایای مشاوره حقوقی تلفنی به شرح زیر است:

  1. مشاوره حقوقی تلفنی در مقایسه با مشاوره حضوری ارزان از نظر قیمت کمتر می باشد.
  2. از آنجایی که در مشاوره تلفنی حقوقی  نیازی به مراجعه حضوری به دفتر وکالت نیست، در زمان و هزینه های رفت و آمد صرفه جویی های زیادی می شود.
  3. امکان صحبت با چند وکیل ملکی و دریافت مشاوره از تمامی آن ها وجود دارد که این امر می تواند بسیار کارساز باشد.

مشاوره حقوقی از طریق فضای مجازی

با گسترش اینترنت و فضای مجازی بسیاری از کسب و کار ها آنلاین شده است و به شکل آنلاین خدمات به افراد ارائه می شود. یکی از مشاغلی که این روزها به صورت آنلاین  به ارائه ی خدمات پرداخته است، وکالت است. یکی از مزیت های روش های آنلاین این است که نیازی به مراجعه حضوری نبوده و به شکل ۲۴ ساعته می توان با وکلا ارتباط می باشد. بدین ترتیب در زمان و هزینه صرفه جویی های بسیاری صورت می گیرد. وکیل خوب املاک در مشاوره حقوقی تلفنی به دلیل آنکه صدای وکیل ملکی  از پشت تفلن شنیده می شود حس اعتماد بیشتری شکل گرفته و فرد آرامش خاطر بیشتری پیدا می نماید و به هیمن علت مشاوره تلفنی از آنلاین موثرتر است. امیدواریم در ای مقاله توانسته باشیم برخی از وکلای پایه یک دادگستری را برای شما عزیزان ارائه کرده باشیم.

محمد بازدید : 55 پنجشنبه 03 تیر 1400 نظرات (0)

وکیل تخلیه ملک همانگونه که از اسمش مشخص است وکیلی می باشد که قادر است در دعوای تخلیه ملک راهنما و مشاور شما باشد. در حال حاضریکی از موضوعات و مسائل مهمی که امروزه منشا بسیاری از دعاوی مطرح شده در محاکم حقوقی است، مسئله تخلیه مستاجر و دعوای تخلیه ملک می باشد. همانطور که می دانید اگر مستاجر به بندهای موجود در قرارداد پایبند باشد، مشکلی به وجود نخواهد آمد اما در صورت عدم رعایت این موارد، صاحب خانه می تواند نسبت به تخلیه مستاجر اقدام کند. گاهی اوقات مستاجر با وجود اطلاع از بندها حاضر به تخلیه ی ملک نمی باشد که در این حالت راهنمایی و مشاوره گرفتن ازیک وکیل خوب املاک ضرورت پیدا می نماید.

دعوای تخلیه ملک چیست

قرارداد اجاره قراردادی است که بین مستاجر و مالک نوشته می شود. این قرار داد یکی از روابط حقوقی است که در آن فردی به نام مستاجر، منفعت یک موضوع خاص را از فرد دیگر به نام موجر دریافت و در مقابل، مبلغی رابه عنوان اجاره به مالک می ‌پردازد. یکی از مشکلاتی که در پایان مورد اجاره پیش می ‌آید و سرمنشا دعوا است، عدم تخلیه ملک از طرف مستاجر است. وکیل ملک، قانون برای این موضوع راه حل هایی برای مالک وضع کرده تا حقوق او را از مستاجری که قانون را می شکند، بگیرد. در چنین موردی، دعوای تخلیه ملک از طرف موجر علیه مستاجر مطرح می ‌شود. البته ممکن است مالک برای خود در طول مدت قرارداد، حق فسخ ایجاد کرده باشد که به آن خیار شرط می گویند.  

صدور حکم تخلیه ملک

در قراردادهای اجاره در حوزه‌ ی املاک و اراضی ممکن است پیش یا پس از اتمام قرارداد بین طرفین اختلاف پیش بیاید که در این صورت مراجع قانونی برای از طریق گرفتن حکم تخلیه نسبت به تخلیه مستاجر اقدام خواهند کرد. با توجه به قانون مصوب سال ۱۳۸۷، مرجع صالح برای دعوای تخلیه و گرفتن دستور تخلیه ملک، شوراهای حل اختلاف می باشند. رسیدگی به طرح دعوا شکل پیچیده ای ندارد. در مواردی که به موجب قرارداد، مستاجر مبلغی را به عنوان قرض الحسنه یا پول پیش به موجر پرداخت کند، برای آغاز رسیدگی، کل این مبلغ دریافتی به حساب دادگستری تودیع می‌ شود و سپس دادخواست، ضمن ارائه رسید به ثبت می ‌رسد.  

وظایف وکیل تخلیه ملک

همانطور که گفتیم وکیل ملک شخصی است که به بررسی و رفع مشکل بین موجر و مستاجر   می پردازد. وکیل املاک موضوع و دعوای موجود را به مرجع صالح ارجاع داده و پس از احراز مالکیت و ذینفع بودن موجر دستور تخلیه ملک را می‌ گیرد. پس از آن مامور، موظف می‌ شود که در مدت زمان ۲۴ ساعت این امر را به مستاجر ابلاغ و در نسخه دیگر، رسید دریافت کند.  

بهترین وکلا در خصوص موضوعات تخلیه ملک افرادی می باشند که در دستور تخلیه مستاجر تخصص دارند. وکیل متخصص املاک، به تمامی قوانین و تبصره های موجود در قانون تسلط دارد و مراحل مربوط به صدور حکم تخلیه را در کوتاه ترین زمان و به بهترین نحو ممکن انجام می دهد.

چرا باید از وکیل تخلیه ملک کمک گرفت

 برای تنظیم کردن قراردادهای ملکی بهتر است که حتما به شکل اصولی و قانونی این کار را انجام دهید تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری نمایید، در غیر این صورت برای گرفتن حکم تخلیه باید به وکیل تخلیه ملک مراجعه کنید. لازم است بدانید که دعاوی ای که در خصوص تخلیه ملک مطرح می‌ شود به چند صورت عنوان می شود که بعضی افراد به علت عدم آگاهی از قوانین، طرح دعوای اشتباه می‌ کنند که در نهایت این دادخواست به دلیل اشتباه بودن رد می شود. بنابراین اینکه چه عنوانی موضوع طرح دادخواست قرار بگیرد بسیار حائز اهمیت می باشد و برای این کار لازم است که حتما با یک وکیل تخلیه ملک صحبت نمود. وکیل ملک در ابتدای کار همه ی مدارک و شواهد را مورد بررسی قرار می دهد و پس از آن یک دادخواست صحیح و مرتبط را ثبت می نماید. نکته ی قابل توجه آنکه اگر دادخواست به شکل غیر صحیح و ناقص ثبت شود چیزی جز اتلاف هزینه و زمان برای شما در پی نخواهد داشت.  

محمد بازدید : 51 سه شنبه 18 خرداد 1400 نظرات (0)

وکیل زمین و مستغلات کیست

وکیل زمین و مستغلات به فردی گفته می شود که که دارای تسلط کافی بر قوانین و مقررات مرتبط با معاملات املاک و مستغلات می باشد. این افراد با مسائل مربوط به انواع دعاوی ملکی، قوانین مرتبط با وام های مسکن، نحوه واگذاری‌ ها و خرید املاک و مستغلات و انواع قرارداد های اجاره و …. آشنایی کامل دارند. همچنین وکیل خوب املاک می تواند به بررسی پیشینه و سابقه ی مالکیت تجاری، مسکونی یا اداری یک ملک، درستی اسناد و مدارک و …. بپردازد و مشاوره لازم را به خریداران ارائه نماید.  

وظایف اصلی وکیل زمین و مستغلات

وکلای زمین و املاک به طور کلی وظایف بسیار گسترده ای دارند. وظایف اصلی وکیل ملک شامل الزام به تنظیم سند رسمی، دعاوی خلع ید، تصرف عدوانی، مالکیت ملک، تقسیم مال و افرازو تفکیک املاک مشاع، دستور فروش، تخلیه، تجویز انتقال منافع و … می باشد. در ادامه قصد داریم در خصوص برخی از این وظایف بیشتر صحبت نماییم:

دعاوی مربوط به الزام به تنظیم سند

اگر قصد خرید ملک دارید باید بگوییم که  این کار در واقع گرانترین سرمایه گذاری است که قصد انجام آن را دارید. برای این کار بهتر است که از یک وکیل مجرب املاک بخواهید که شما را در روند معاملات راهنمایی کند. درباره وکیل یکی از بیشترین دعاوی در حیطه وظایف وکیل ملکی، الزام به تنظیم سند است. همانطور که می دانید آخرین مرحله از مراحل خرید املاک و مستغلات، انتقال سند به نام خریدار است. برای انتقال سند حضور خریدار و فروشنده در دفاتر اسناد رسمی کشور الزامی می باشد اما  متاسفانه  خیلی از فروشندگان به دلایل مختلفی از انتقال سند به خریدار خودداری می کنند. در این زمان، وکیل ملکی   می تواند به مراجع قضایی مراجعه نماید تا فروشنده را ملزم به انتقال سند ملکی کند.

دعوای تصرف عدوانی

یکی از رایج ترین دعاوی ملکی، دعوای تصرف عدوانی می باشد. یکی از نکات مهم در دعاوی تصرف عدوانی  قابلیت اقدام از  هر دو طریق حقوقی یا کیفری است که شخص در انتخاب نوع شکایت دارای حق اختیار است. اما چنانچه دعوای  تصرف عدوانی به صورت حقوقی مطرح  شود، شما نمی توانید مجددا به روش کیفری اقدام کنید. این در حالی است که دعاوی کیفری را می توان دوباره به روش حقوقی پیگیری کرد. بنابراین، ضروری به نظر می رسد که برای دعاوی تصرف عدوانی از یک وکیل ملکی مجرب مشورت گرفته شود، چرا که نحوه پیگیری پرونده و اثبات حقوق شما در هر یک از روش ها متفاوت است.

دعوای خلع ید

از دیگر دعاوی ملکی که برای حل و فصل آن نیاز است از تجربیات و راهنمایی های یک وکیل زمین و مستتغلات حرفه ای استفاده نمود، دعوای خلع ید می باشد. در دعوای خلع ید، مالک از تصرف ملک خود توسط متصرف غیر قانونی به مراجع قضایی شکایت می کند. در واقع، ابتدا متصرف به صورت غیر قانونی و بدون اجازه مالک  از ملک استفاده می نماید، و از پس دادن ملک به مالک  خودداری می کند.

اکثر مردم دعاوی خلع ید را با تصرف عدوانی به اشتباه می گیرند و به همین علت قادر نیستند از حقوق قانونی خود به خوبی دفاع نمایند. بنابراین، بهتر است برای اینگونه دعاوی نیزاز یک وکیل زمین و مستغلات با دانش و تجربه کاری مناسب مشورت بگیرید.

تقسیم مال و افزار ملک مشاع

تقسیم مال و افزار ملک مشاع زمانی مطرح می شود که یک ملک به دلایل مختلف از قبیل ارث از متوفی و یا خرید همزمان بین چندین نفر مشترک باشد. چنانچه هیچ یک از شرکا برای تقسیم ملک به توافق نرسند، بهتر است برای حل اختلاف و آگاهی از مقررات افراز املاک مشاع یا فروش ملک از یک وکیل املاک متخصص در زمینه املاک و مستغلات مشورت بگیرند.

محمد بازدید : 57 یکشنبه 16 خرداد 1400 نظرات (0)

قیمت وکیل پایه یک چقدر است

قیمت وکیل پایه یک : سوال اغلب افرادی که با مشکل حقوقی رو به رو شده اند و نیاز به مشاوره با وکیل دارند این است که هزینه و قیمت وکیل املاک چقدر است؟ برای این سوال نمی توان یک پاسخ قطعی و دقیق اعلام نمود. میزان پیچیدگی پرونده ی شما تجربه توانایی های و میزان دستمزد وکیل املاک همگی مواردی هستند که   می توانند بر روی هزینه ی نهایی تاثیر بگذارند.

وکیل تلفنی

یکی از سریع ‌ترین و ارزان ‌ترین راه‌های ارتباطی با وکیل، استفاده از خدمات وکیل تلفنی است. بسیاری از موسسات حقوقی خدمات وکیل ملک تلفنی را در اختیار افراد قرار می دهند که به موجب آن افراد می توانند به صورت تلفنی با وکیل مورنظر خود در ارتباط بوذه و مشاوره ی حقوقی دریافت کنند. در زمان استفاده از خدمات وکیل تلفنی باید به این نکات توجه شود:

  1. اگر قصد تماس با وکیل و دریافت مشاوره را دارید باید بدنید که بهتر است این کار را در بازه های زمانی صبح تا ظهر انجام دهید و از تمای گرفتن در ساعات پایانی روز اجتناب کنید چرا که وکیل ملک در آن ساعات به علت خستگی های ذهنی قادر به ارائه ی مشاوره باکیفیت نخواهد بود.
  2. تا جایی که ممکن است باید پرونده ی خود را در ظرف ۲ الی ۳ دقیقه شرح دهید و سپس منتظر پاسخ وکیل ملک بمانید. طولانی کردن زمان طرح سوال موجب پایین آمدن کیفیت مشاوره شما خواهد شد که باید به آن حتما توجه داشته باشید.
  3. از دیگر نکات مشاوره تلفنی آن است که خودتان باید حتما با وکیل صحبت نمایید. گاهی اوقات افراد به دلیل ترس، خجالت و … از افراد دیگر تقاضا می ‌کنند که با وکیل تلفنی صحبت نماید. این امر باعث  می‌ شود که پرونده به طور کامل درست به وکیل املاک انتقال نیابد و از طرفی پاسخ توسط فردی که با وکیل صحبت کرده به طور ناقص به شما انتقال یابد.

آیا مشاوره تلفنی سودمند است

از آنجایی که قیمت وکیل پایه یک در زمان مشاوره تلفنی بسیار کمتر از مشاوره حضوری است برخی از افراد تصور می کنند که مشاوره تلفنی سومند و کارا نیست و کیفیت لازم را نخواهد داشت. در پاسخ باید بگوییم که مشاوره به صورت تلفنی در زمانی که مشکل پرونده کوچک و جزئی است بسیار سومند است اما طبیعتا زمانی که پرونده پیچیده و پرپیچ و خم باشد نمی تواند راهکار خوب و مناسبی باشد. با این حال مشاوره تلفنی مزایای بسیاری را در بر دارد.

با مشاوره تلفنی شما دیگر نیازی به صرف زمان برای حضور در دفتر وکیل ملک را نخوهید داشت و در هر زمان دلخواه فقط با یک تماس می توانید گره از کار پرونده ی خود بگشایید. خدمات وکیل تلفنی به طور کلی برای کسانی که در شهرهای دیگری زندگی می کنند و یا به هر دلیلی فرصت کافی برای مراجعه ی حضوری را ندارند بسیار موثر و مفید است. علاوه بر آن شما امکان مشاوره حقوقی با چندین وکیل و انتخاب بهترین وکیل برای قبول وکالت پرونده ی خود را خواهید داشت. شنیدن صدا و لحن وکیل و نیز پرسیدن سوالات مختلف در حین مشاوره از دیگر مزایای مشاوره تلفنی است.

مشاوره آنلاین

در حال حاضر به دلیل رشـد تکنولوژی بسیاری از شغل ها بصورت آنلاین کارخود را انجام می دهند و وکالت نیز جرو آن دسته از شغل هایی است که امروزه به صورت آنلاین نیز انجام می شود. مشاوره آنلاین نیز از مزایای مشاوره تلفنی برخوردار است به عنوان مثال همانند مشاوره تلفنی ارزان قیمت بوده و در هزینه و زمان صرفه جویی صورت می گیرد. موسسات حقوقی با طراحی وب سایت و اپلیکسن های پیام رسان یک پل ارتباطی میان وکیل املاک و افراد ایجاد کرده اند تا بدین شکل افراد بتوانند از مشاوره های حقوقی بهره مند شوند.

محمد بازدید : 53 چهارشنبه 12 خرداد 1400 نظرات (0)

وظایف وکیل مستغلات 

وکیل مستغلات : املاک، زمین و مستغلات جزو مواردی هستند که همواره دعوا و درگیری بر سر آن ها بسیار زیاد است و شکایت های زیادی توسط افراد مختلف برای این موضوع در دادگاه ها وجود دارد. دعاوی ملکی اغلب مشکلات و دعاوی شکل گرفته در حوزه ی املاک و مستغلات، پیچیده و پرپیچ و خم هستند و به همین دلیل افراد خود به تنهایی قادر به حل و فصل آن ها نیستند. در چنین شرایطی باید حتما از یک وکیل املاک و مستغلات باتجربه کمک گرفته شود.  

عنوان وکیل مستغلات یا وکیل ملکی به کسی اطلاق می شود که تخصص کامل در زمینه دعاوی حقوقی ملکی دارد و با قوانین مختلف مربوط به ملک آشنایی کامل دارد. در کشور ما اراضی و املاک دارای قوانین حقوقی گوناگونی هستند که یک وکیل ملکی به تمامی این قوانین اشراف دارد و با تکیه بر دانش خود قادر است مشکلات به وجود آمده را رفع و رجوع کند. لازم به ذکر است که همیشه در زمان بحران و مشکل نباید به وکیل ملک مرجعه کرد در واقع بهترین کار این است که قبل از به وجود آمدن مشکل با یک وکیل مشورت نمود و مشاوره گرفت..

ویژگی های وکیل

وکیل ملکی متخصص ویژگی های مختلفی دارد. یک وکیل املاک خوب باید باید از تجربه کافی برخوردار باشد و با پرونده های گوناگونی در طول مدت کار خودش برخورد کرده باشد. تجربه باعث می شود تا وکیل ملکی بتواند شانس بیشتری برای موفقیت در پرونده داشته باشد. البته لزوم داشتن تجربه برای وکیل امور ملکی داشتن دانش و تخصص کافی از نظر علمی هم است. یک وکیل خوب ملک باید قبل از اخذ پرونده در ابتدا آن را به خوبی مطالعه کند و بررسی کند که آیا این پرونده ارزش زمان گذاشتن و صرف هزینه های گزاف را برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب را دارد و یا خیر؟

یک وکیل ملکی موفق کسی است که به خوبی به سخنان موکل خود گوش کند و تمامی مشکلات او را در زمینه املاک و مستغلات رفع کند. وکلای ملکی موکلان خود را از هرگونه خطر احتمالی که ممکن است از جانب کلاهبرداران آنها را تهدید کند دور می کنند و آرامش خاطر موکلان خود را فراهم می کنند.ویژگی دیگر یک وکیل املاک آن است که محرم اسرار موکل خود باشد و تحت هیچ شرایطی اسرار و رازهای موکل خود را فاش ننماید چرا که این کار از حیطه ی اخلاق کاری خارج است.

هزینه ی وکیل مستغلات چقدر است

در خصوص سوال هزینه وکیل مستغلات چقدر است نمی توان یک پاسخ دقیق و قطعی اعلام نمود چرا که این موضوع کاملا بستگی به میزان تجربه و توانایی‌ های وکیل ملکی و کاری که شما می ‌خواهید انجام دهید دارد. در بعضی موارد وکیل ملکی به صورت ساعتی حقوق دریافت می ‌کند و در مواردی نیز برا‌ی هر پروژه مبلغ دریافتی متفاوتی دارد. وکیل دعاوی ملکی گاهی ممکن است که مشکل شما به قدری کوچک و جزئی باشد که با یک مشاوره حقوقی تلفنی و یا آنلاین با وکیل تمامی راهکارهای لازم را برای حل و فصل پرونده ی خود دریافت کنید که در این صورت نیازی به پرداخت هزینه های بالا نخواهید داشت. موسسات حقوقی بسیاری هستند که برخی از مشاوره های حقوقی تلفنی و آنلاین شان کاملا رایگان است.  

نکته‌ ای که باید به آن توجه داشته باشید آن است که این است که در بیشتر موارد هزینه‌ هایی که برای استفاده از یک وکیل ملک خوب پرداخته می‌ شود در مقابل سودی که از این کار می ‌برید بسیار ناچیز است. لازم به ذکر است که که املاک و مستغلات گاهی شامل کل دارایی ‌های یک فرد می شود و محافظت از این دارایی نیازمند استفاده از افراد آگاه و مجرب است.

محمد بازدید : 65 شنبه 08 خرداد 1400 نظرات (0)

وکیل تلفنی ۲۴ ساعته رایگان جزو خدماتی است که از سوی موسسات حقوقی ارائه می شود. احتمالا بارها برایتان پیش آمده که درگیر یک مشکل حقوقی کوچک و جزئی شده اید و یا سوالات حقوقی بسیاری در ذهن دارید اما به علت مشغله های کاری فراوان و کمبود وقت فرصت مراجعه ی حضوری به دفتر وکیل و یا موسسه حقوقی را ندارید. با استفاده از خدمات وکیل تلفنی ۲۴ ساعته رایگان به آسانی قادر خواهید بود در هر ساعتی از شبانه روز با وکیل ملک موردنظرتان در ارتباط باشید و کلیه سوالات حقوقی خود را بپرسید.

مزایای وکیل تلفنی ۲۴ ساعته رایگان

  1. مشاوره حقوقی تلفنی در مقایسه با مشاوره حضوری بسیار سریع تر بوده و نیازی به گرفتن وقت قبلی ندارد.
  2. امکان مشاوره حقوقی با چندین وکیل و انتخاب بهترین وکیل برای قبول وکالت پرونده
  3. خیلی از افراد درگیر مشکلات حقوقی هستند اما توان پرداخت حق الوکاله وکیل را ندارند. همانطور که می دانید هزینه مشاوره به صورت حضوری با یک وکیل دعاوی ملکی بسیار بالا می باشد ولی در روش مشاوره حقوقی تلفنی این هزینه بسیار کم و گاهی کاملا رایگان است.

نکات استفاده از خدمات تلفنی وکیل

  1. برای استفاده از خدمات وکیل تلفنی بهتر است در ساعات اولیه ی روز تماس صورت گیرد،   چرا که وکلا در پایان روز کاری به علت آنکه به افراد بسیاری مشاوره داده اند دچار خستگی ذهنی شده اند و کارایی شان افت پیدا خواهد کرد و شاید نتوانند راهکار و مشاوره خوبی به شما ارائه دهند.
  2. هنگامی که در حال شرح پرونده و مشکلات خود هستید باید به گونه ای خلاصه وار این کار انجام شود. در واقع بهتر است پرونده خود را به گونه ‌ای مطرح کنید که ظرف دو الی سه دقیقه بتوانید سوالات خود و جنبه‌های مختلف پرونده را به طور مختصر برای وکیل تلفنی مطرح کنید و سپس منتظر پاسخ بمانید. طولانی کردن زمان طرح سوال موجب پایین آمدن کیفیت مشاوره می ‌گردد.  
  3. به عنوان نکته ی پایانی باید گفت که تحت هر شرایطی خودتان شخصا با وکیل تماس گرفته و صحبت نمایید. عده ی بسیاری هستند که به علت ترس، خجالت و یا هر دلیل دیگری از افراد دیگر تقاضا می‌ کنند که با وکیل املاک صحبت نماید. این امر ممکن است، باعث می‌شود  سوالات حقوقی که پرونده به طور کامل درست به وکیل انتقال نیابد و از طرفی پاسخ توسط فردی که با وکیل دعاوی ملکی صحبت کرده به طور ناقص به شما انتقال یابد.

وکیل آنلاین

وکیل آنلاین از دیگر خدمات باارزش موسسات حقوقی است. امروزه موسسات حقوقی با طراحی وب سایت و شبکه های اجتماعی، یک پل و راه ارتباطی میان وکلا و افراد ایجاد کرده اند تا تمامی کسانی که با مشکل حقوقی مواجهه شده اند و یا سوال حقوقی در ذهن دارند بتوانند با وکلا در ارتباط باشند. مزیت وکیل املاک آنلاین نیز همانند وکیل تلفنی است. استفاده از خدمات وکیل آنلاین رایگان می باشد. دعاوی ملکی همچنین از آنجایی که مراجعه حضوری صورت نمی گیرد در زمان شما صرفه جویی بسیاری خواهد شد.

آیا استفاده از وکیل تلفنی و آنلاین سودمند است

باور بسیار غلطی که در بین افراد رایج شده است این است که خدمات وکیل تلفنی و آنلاین اغلب بی کیفیت بوده و کارساز نیست. در پاسخ باید بگوییم که چنانچه مشکل پرونده ی شما جزئی باشد به راحتی می توانید با کمک خدمات وکیل تلفنی و آنلاین آن را حل و فصل نمایید اما اگر پرونده پیچیده و پر پیچ و خم باشد طبیعتا با یک تماس ساده و یا ارتباط آنلاین با وکیل نمی توان پرونده را پیش برد ودر چنین شرایطی حتما باید حضورا به نزد وکیل مراجعه نمود تا وکیل از نزدیک مستندات پرونده را مشاده نماید و اقدامات لازم را انجام دهد.

محمد بازدید : 119 شنبه 01 خرداد 1400 نظرات (0)

وکیل پایه یک ملکی کیست

در گذر زمان جوامع انسانی در حال رشد و پیشرفت بوده اند و این رشد و پیشرفت در حوزه های مختلفی همچون رواببط انسانی، اقتصاد، صنعت، و … بوده است. با رشد و پیشرفت روابط انسانی یک سری روابط اجتماعی به وجود آمدند که دارای ارزش های مالی نیز بودند و این موضوع سرمنشاء به وجود آمدن مسائل و مشکلات حقوقی شد.  یکی از گسترده ترین  مسائل و مشکلات حقوقی مربوط به املاک و زمین است که گاهی به قدری پیچیده و پرپیچ وخم هستند که حل و فصل آن ها از توانایی بک فرد فاقد انش و تجربه خارج است. در چنین شرایطی باید با یک وکیل پایه یک ملکی گفت و گو کرد و مشاوره دریافت نمود. مشورت نکردن با یک وکیل ملک تبعات و ضررهای  بسیاری را در پی دارد. در ادامه ی مطلب قصد داریم درخصوص نکات مهم یک وکیل پایه یک ملکی صحبت نماییم:

نکات مهم در مورد وکیل پایه یک ملکی

تنظیم دادخواست

همانطور که می دانید بخش اعظم مهارت و دانش یک وکیل املاک مربوط به نحوه ی تنظیم دادخواست می باشد. به همین علت هنر لایحه نویسی و شرح ما وقع و تنظیم دادخواست جزو موارد قابل توجه در مورد یک وکیل ملک حاذق است که در حوزه ی املاک فعالیت می نماید.

آگاهی از هزینه ها

وکیل ملکی پس از بررسی پرونده و میزان پیچیدگی آن باید بتواند یک برآورد کلی از هزینه ها را به موکل خود ارائه نماید. همچنین باید این موضوع را به موکل خود بگوید که آیا قدم گذاشتن در مسیر حل پرونده برای کسب موفقیت ارزش هزینه کردن و وقت گذاشتن را دارد یا خیر که این موضوع فقط با درک صحیح از میزان احتمال موفقیت در دعوا حاصل می شود که ناشی از علم و تجربه ی کافی است

تجربه

تجربه وکیل در موفقیت پرونده بسیار تاثیرگذار است. طبیعتا واگذاری یک پرونده سنگین ملکی به یک وکیل املاک جوان و بی تجربه نباید انجام شود چرا که در پرونده های سنگین و پیچیده میزان تجربه ی بیشتری لازم است. 

برخورد مناسب و پیگیری

وکیل پایه یک ملکی با تجربه وکیلی است که در ابتدا حجم کاری خود را بررسی کرده و بعد قبول پرونده می کند چرا که باید بتواند زمان و دقت و تمرکز لازم را برای پرونده اختصاص دهد.

آگاهی و اشراف کامل نسبت به قوانین ثبت اسناد و املاک

آگاهی از قوانین ثبت املاک جزو مواردی است که یک وکیل خوب املاک باید حتما دارای این ویژگی باشد. وکلای ملکی این آگاهی را از طریق دانش اندوزی و تجربه کسب کرده اند.

نظارت بر اجرای احکام

وکیل ملکی باید بتواند به خوبی به اجرای احکام موجود نظارت کند. پس از انشاء رای توسط قاضی و ارجاع آن به واحد اجرای احکام، این واحد وظیفه ی اجرای صحیح حکم را دارد. وکیل ملکی قادر است بر روی عملکرد نهاد های اجرا کننده حکم نظارت و دقت داشته باشد تا اگر احکام درست و دقیق اجرا نشد برای جلوگیری از تضییع حق موکل اعتراضات و اقدامات حقوقی متناسب را انجام دهد.

احترام به مقام قاضی در دادگاه

این امر بدین معنا است که وکیل دادگستری نباید با چاپلوسی و تملق و تحقیر نمودن با قاضی رفتار نماید. یک وکیل ملک نباید به واسطه ی درجه علمی و اطلاعاتی که دارد، نسبت به قاضی و مقام دادگاه تفاخر نماید بلکه وکیل خوب املاک باید با رفتار و شان خود احترام دادگاه و جامعه را برانگیزد. بنابراین هر قدر متواضع تر و افتاده تر باشد، احترام بیشتری را جذب خواهد نمود. در برخی موارد ممکن است بروز چنین رفتارهایی از قبیل برخی رفتارهای زننده و خارج از شان  قضایی بر روند پرونده موکل تاثیر گذاشته و نظر قاضی پرونده را عوض کند.

محمد بازدید : 59 پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

خرید و فروش ملک با وکالت بلاعزل

فروش ملک با وکالت بلاعزل عبارتی است که احتمالا این روزها زیاد به گوشتان می خورد. مردم هنگام خرید و فروش ملک یا ماشین، وکالت ‌نامه بلاعزل رد و بدل می ‌کنند و  به این معنی است که وقتی فروشنده پول را به طور کامل دریافت کرد، به خریدار این اجازه را می ‌دهد که به جای او کارهای اداری مثل انتقال سند را انجام دهد.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که این وکالت ‌نامه قراردادی است که می ‌تواند خطرات بسیاری را برای طرفین به خصوص خریدار در پی داشته باشد. سوء استفاده‌ها و کلاهبرداری‌های زیادی در این نوع وکالت مشاهده شده است به همین علت بهتر است قبل از بستن این نوع قرارداد در مورد شرایط حقوقی و قانونی این نوع وکالت بیشتر اطلاعات کسب کنیم. در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص تمام نکات مربوط به وکالت لاعزل صحبت نماییم:

وکالت بلاعزل چیست

وکالت به مفهوم دادن نمایندگی است، چیزی که در قانون به آن نیابت می گویند و بر پایه اعتماد داده می‌شود. فردی که امورات به او واگذار می ‌شود وکیل املاک و کسی که به شخص دیگری وکالت می ‌دهد، موکل نام دارد. وکالت بلاعزل وکالتی است که در آن موکل به تنهایی نمی‌ تواند وکیل را عزل کند. یعنی در وکالت ‌نامه وکالت وکیل یا عدم‌ عزل وکیل در ضمن عقد، شرط شده باشد. در این حالت موکل دیگر حق عزل وکیل ملکی و فسخ وکالت را نخواهد داشت.

 شرایط خرید و فروش ملک با وکالت بلاعزل

گاهی به دلایل مختلفی همچون  زمان ‌بر بودن نقل و انتقال ملک، هزینه ‌بر بودن نقل و انتقال، در دسترس نبودن سند یا عجله‌ ای که فروشنده دارد، سند به نام خریدار زده نمی‌ شود و مابین خریدار و فروشنده قرارداد وکالت بلاعزل بسته می ‌شود و فروشنده، خریدار را برای انجام امور مربوط به سند مانند گرفتن استعلام‌ های ثبتی و مفاصا حساب‌های شهرداری و در نهایت ثبت سند، وکیل ملک می‌کند. در چنین وضعیتی باید به نکاتی توجه داشت:

  1. وکالت بلاعزل به هیچ عنوان به این معنا نیست که فرد خریدار در هر زمان دلخواهی که بخواهد می توادن سند را به اسم خودش بزند. وکالت بلاعزل به این معناست که که فروشنده شخصا نمی ‌تواند وکالتش را فسخ نماید.  
  2. نکته ی بسیار مهم این است که وکالت بلاعزل با مرگ طرفین، جنون طرفین، یا استعفای وکیل املاک باطل می‌ شود. به همین علت برای احتیاط بهتر این است که فقط برای انجام امور اداری این وکالت انجام شود و اگر ملکی به صورت وکالتی خرید و فروش می‌کنید، باید هرچه سریعتر وکالت آن را به سند قطعی تبدیل کنید.
  • در وکالت بلاعزل، موکل قادر است خودش تمام کارهای مربوط به معامله را انجام دهد و این حق از او گرفته نمی ‌شود. پس اگر می‌ خواهید تمام کارها توسط وکیل خوب ملک انجام شود، به طور صریح در وکالت ‌نامه قید کنید که موکل حق دخالت و اجرای امور را ندارد.
  • هنگامی که شما از طریق وکالت بلاعزل ملکی را می خرید، تا زمانی که سند نزنید، شما صاحب خانه نیستید. در این شرایط فروشنده حق فروش ملک به دیگران را خواهد داشت. به همین علت باید حواستان باشد که همزمان با تنظیم وکالت ‌نامه، مبایعه ‌نامه را هم تنظیم کنید و در وکالت ‌نامه حق فروش ملک به شخص دیگر را از فروشنده بگیرید. زمانی که مبایعه نامه تنظیم شود یعنی شما مالک ملک هستید و هر مشکلی پیش بیاید، می ‌توانید در دادگاه ثابت کنید.
  • دقت کنید که وکالت‌ نامه‌ ای که تنظیم می‌ شود، دارای محدودیت زمانی باشد.  
  • بهتر است از انجام وکالت در مورد معامله‌ های وراثتی و شراکتی که موکلین بیش از یک نفر هستند، پرهیز کنید.
محمد بازدید : 131 شنبه 25 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

کیل رسمی دادگستری کیست

وکیل رسمی دادگستری فردی می باشد که با داشتن پروانه وکالت و با عضویت در یکی از کانون‌های وکالت دادگستری از طرف اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی، دولتی یا غیر دولتی، دفاع از حقوق موکل را در دادسراها، دادگاه‌ ها، ادارات ثبت و املاک قبول می‌ کند و کار وکالت می ‌کند. در کشورهای پیشرفته مشاوره های وکیل ملک به شکل تخصصی است. بدین معنی که بعضی وکلا در زمینه ی تجاری تخصص دارند که موکل با توجه به نوع تخصص آن ها به ایشان مراجعه می کند و بعضی دیگر در حوزه های مختلف فعالیت می نمایند. چند سالی است که این مدل فعالیت وکلا در ایران نیز رایج شده است. در ادامه قصد داریم در این خصوص بیشتر صحبت نماییم:

انواع تخصص های وکیل

وکیل خانواده

وکیل خانواده یک از عناوینی است که به وکیل رسمی دادگستری داده می شود. وکیل رسمی دادگستری که به شکل تخصصی در امور مربوط به خانواده فعالیت می کند به حقوق و مقررات خانوادگی تسلط کامل و جامع دارد. از آنجایی که لفظ وکیل عام است، چنین شخصی می تواند وکیل محضری باشد که در دفتر خانه اسناد رسمی توسط فرد انتخاب می شود تا جهت انجام  امور خانوادگی و مطالبات حق و حقوق ضایع شده اعضای خانواده خود اقدام کند و یا این که می تواند وکیل املاک باشد که به نیابت از موکل خویش در دادگستری و زیر مجموعه های آن اقدام قضایی و احقاق حق نماید.

وکیل چک و سفته

همانطور که می دانید امروزه در فضای بازار، اکثر معاملات انجام شده از طریق اسناد تجاری نظیر چک و سفته انجام می ‌شود. اما به علت عدم وجود نقدینگی و نیز رکود اقتصادی در بازار، بسیاری از چک ها به دلیل عدم موجودی نقد نمی‌ شوند. در چنین شرایطی، وکیل چک و سفته به دلیل آگاهی حقوقی و نیز آشنایی با روند دادگاه و نحوه مطالبه وجه اسناد مالی می‌تواند حقوق از دست رفته طلبکار را زنده نماید.

وکیل ملکی

در حال حاضر خرید و فروش املاک و زمین بیش از پیش انجام می شود و در معاملات املاک نیاز به وکیلی خبره و ماهر به شدت احساس می شود. وکیل ملکی فردی است که در مورد انواع املاک اعم از بایر و غیر بایر اطلاعات نسبی حقوقی و غیر حقوقی داشته باشد.

وکیل مهاجرت

به هر فردی که قصد مهاجرت دارد پیشنهاد می شود که حتما با یک وکیل مهارجت حرفه ای در این باره صحبت نماید و از وی مشوه های لازم را دریافت نماید. وکیل مهاجرت وکیلی است که در امور مربوط به مهاجرین به کشورهای دیگر و اخذ تابعیت از دولت های مطبوع که در آن مقیم هستند، اطلاعات حقوقی  کافی داشته باشد. این که چگونه از حقوق مهاجرین در کشورهای مقیم دفاع نماید یا در مورد تابعیت آن ها به درستی  اقدام کند.

وکیل امور قراردادها

وکیل امور قراردادها وکیلی است که در قراردادهایی که بین اشخاص تنظیم می شود اطلاعات نسبی حقوقی داشته باشد. این قرار دادها می تواند بین اشخاص حقیقی و یا بین اشخاص حقوقی تنظیم گردد. بدیهی است که وجود وکیل ملک خبره در زمان عقد قرار دادهای مذکور، می تواند تا حدود زیادی از خسارات و     کلاهبرداری های ممکن در آینده جلوگیری کند.

وکیل شرکت ها

وکیل شرکت ها عنوانی دیگر برای وکیل است و به وکیلی اطلاق می شود که در امورات مربوط به    شرکت ها و انواع آن از اطلاعات حقوقی خوب و کاملی برخوردار باشد. این شرکت ها می توانند   شرکت های تجاری مشخص در قانون تجارت باشند مانند شرکت با مسئولیت محدود و یا شرکت های  تضامنی  و یا این که می توانند شرکت های غیر تجاری مانند شرکت های عام المنفعه و فرهنگی باشند.

محمد بازدید : 131 جمعه 24 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

سوال از وکیل : امروزه برای پرسیدن سوال از وکیل راه های گوناگونی وجود دارد. با توجه به اینکه اکثر موسسات حقوقی دارای وب سایت و شبکه های اجتماعی می باشند می توانید به شکل آنلاین با وکلا ارتباط برقرار نموده و سوالات حقوقی خود را مطرح نمایید. تماس تلفنی روشی دیگر برای ارتباط با وکیل و مشاوره گرفتن از وی می باشد که دارای مزیت های بسیاری می باشد. اول انکه امکان ارتباط با وکیل ملک در هر ساعتی در طول روز فراهم و میسر است و دوم آنکه طبیعتا مشاوره به شکل تلفنی کم هزینه تر از مشاوره حضوری است.

آیا مشاوره آنلاین و تلفنی با وکیل سودمند است

آیا مشاوره آنلاین و تلفنی با وکیل املاک می تواند در راستای حل شدن مشکلات حقوقی پرونده سودمند باشد؟ این سوال شاید سوال خیلی از افراد باشد. در پاسخ باید گفت که نمی توان یک جواب قطعی به آن داد چرا که تا حد زیادی بستگی به پیچیدگی های پرونده و مشکل حقوقی فرد دارد. اگر مشکلات به وجود آمده ساده باشند با یک مشاوره تلفنی و یا آنلاین و پرسیدن سوال از وکیل می توان گره از کار پرونده باز کرد اما طبیعتا هنگامی که پرونده بسیار پیچیده باشد و لازم باشد که وکیل از نزدیک مستندات و جوانب پرونده را مشاهده نماید به هچ عنوان هیچ یک از این صورت های مشاوره نمی تواند راهکار خوبی باشد و در چنین شرایطی حتما باید حضورا به نزد وکیل خبره و متخصص مراجعه نمود. وکالت به صورت کلی در اقسام مختلفی وجود دارد که در ادامه به شرح هر یک از آن ها خواهیم پرداخت و توضیحاتی را در باره ی هر یک ارائه می دهیم:

انواع وکالت

وکیل انتخابی

وکیل انتخابی یک عنوان است و این عنوان در مواردی به کار برده می شود که شخصی، وکیل خود را انتخاب و با انعقاد قرارداد وکالت از او می ‌خواهد وکالت او را برای دفاع از حقش در مراجع قضایی بر عهده بگیرد.

وکیل تسخیری

هنگامی که یک دعوای کیفری وجود داشته باشد که الزام حضور وکیل در آن احساس شود اما فرد قادر به اخذ وکیل به علت نداشتن بضاعات مالی نباشد در آن صورت خود دادگاه برای فرد یک وکیل ملک رایگان اخذ می کند. این وکیل حق هیچگونه دریافت حق لوکاله ای را از موکل خود ندارد و باید تمام سعی و تلاش خود را در خصوص پرونده ی موکل خود بکند تا به سرانجام برساند. عنوان وکیل ملکی خوب که به این ترتیب وارد پرونده می‌شود، وکیل تسخیری است.

وکیل معاضدتی

در مواردی که اشخاص برای دفاع از حقوق خود در دعاوی حقوقی نیاز به وکالت داشته باشند ولی به دلایلی امکان گرفتن وکیل نداشته باشند، با تشخیص عسرو حرج موکل از سوی دادگاه یا تشخیص کمیسیون معاضدت کانون وکلا، در این موارد وکیلی به صورت رایگان دفاع از حقوق شخص معسر را بر عهده می‌گیرد. عنوان وکیل یاد شده در این موارد، وکیل معاضدتی است.

وکیل اتفاقی

وکیل پایه یک دادگستری شخصی است که دارای تحصیلات دانشگاهی در مقطع لیسانس و با بالاتر در رشته  حقوق یا فقه و یا مبانی حقوق اسلامی است و به شغل وکالت مشغول است اما وکیل اتفاقی عنوانی است که به فردی داده می شود که دارای شغل وکالت نیست.

در واقع  اگر شخصی تحصیل کرده رشته حقوق باشد ولی شغل اصلی او وکالت نباشد و بخواهد به صورت اتفاقی برای حل مشکلاتی که بستگان نزدیک او در مراجع قضایی دارند، خارج از چرخه و آزمون‌های سخت کانون وکلای دادگستری، از این کانون برای همان مورد خاص پروانه وکالت موردی بگیرد، با طی مراحل قانونی و پرداخت هزینه مربوطه می‌تواند به این امر اقدام کند. شخصی که با این روش وکالت موردی برای دفاع از حقوق بستگانش گرفته‌است را وکیل ملک اتفاقی گویند.

محمد بازدید : 111 پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

مشاوره رایگان با وکیل جزو خدمات بسیار ارزشمند برخی از موسسات حقوقی است.  متاسفانه دیده شده که افرادی که از لحاظ مالی در وضعیت مناسبی قرار نداشته اند نتوانسته اند از خدمات وکیل ملک استفاده نمایند و به دلیل ناآگاهی از مسائل حقوقی دچار ضرر و زیان های بسیاری شده اند. مشاوره رایگان با وکیل برای افراد نیازمند می تواند بسیار سودمند و موثر باشد. به طور معمول مشاوره رایگان حقوقی از طریق فضای مجازی و یا مشاوره حقوقی تلفنی صورت می ‌گیرد.

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی به شکل رایگان امروزه بسیار پرطرفدار است چرا که افراد در طول شبانه روز می توانند با وکیل در ارتباط باشند و سوالات خود را مطرح نمایند. در حال حاضر می توان به طور قطع گفت که تمامی موسسات حقوقی دارای وب سایت و اکانت های مختلف در شبکه های مجازی هستند که در واقع یک راه ارتباطی با وکیل هستند. تمامی افراد می توانند سوالات و ابهامات حقوقی خود را در وب سایت درج نمایند و منتظر باشند تا وکیل پاسخ خود را بگوید. این نوع از مشاوره حقوقی رایگان می‌ تواند برای سوالات کوتاه و با درجه اهمیت پایین مناسب باشد.

مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی در مقایسه با مشاوره حقوقی آنلاین دارای مزایای بیشتری است. در مشاوره حقوقی تلفنی به دلیل مکالمه گفتاری و عدم نیاز به تایپ و خستگی ناشی می ‌توان مسائل را بهتر و با توضیح بیشتر برای وکیل ملک مربوطه توضیح داد. علاوه بر این وکیل نیز می ‌تواند به طور کامل بر روی مشاوره حقوقی خود تمرکز کرده و پاسخ را به بهترین و راحت ‌ترین شیوه ی ممکن اعلام نماید. همچنین موکل با شنیدن صدای فرد مشاوره دهنده احساس بهتری نسبت به روند مشاوره حقوقی خواهد داشت. در مشاوره حقوقی تلفنی امکان طرح سوالات مختلف وجود دارد و شاید بتوان گفت بهترین نوع مشاوره حقوقی رایگان همین روش است.

همانطور که گفتیم مشاوره رایگان با وکیل املاک به شکل تلفنی مزایای بیشتری در مقایسه با روش آنلاین دارد اما این روش هم محدودیت هایی را دارا می باشد.  یکی از این محدودیت‌ها عدم بررسی دقیق اوراق و مدارک و اسناد پرونده است. هر چند که شاید بتوان با استفاده از مجازی این مدارک را برای وکیل املاک و یا مشاور ارسال نمود. اما زمانی که حجم مدارک زیاد باشد و یا عکس‌ها از کیفیت لازم برخوردار نباشد، بهتر است از مشاوره حقوقی حضوری استفاده شود که طبیعتا در این شرایط می‌ بایست حق المشاوره پرداخت گردد.

مزایای مشاوره حقوقی رایگان

  1. امکان استفاده از نظرات وکیل متخصص و یا مشاور حقوقی در سریعترین زمان ممکن
  2. صرفه جویی در زمان و هزینه  
  3. پاسخ به سوالات ساده حقوقی
  4. آگاه شدن افراد از روند دعاوی حقوقی و کیفری و ایجاد پیش زمینه جهت استفاده از مشاوره حقوقی تخصصی تر

آیا مشاوره رایگان با وکیل راه حل خوبی است

متاسفانه فرهنگ بسیار غلطی در کشور ما رواج پیدا نموده است و آن هم این است که می گویند خدمات رایگان و ارزان قیمت از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. اینگونه افراد کیفیت را به طور مستقیم تابعی از هزینه می دانند. در پاسخ باید بگوییم که به هیچ عنوان اینطور نیست و خدمات رایگان وکیل برای مشکلات ساده بسیار موثر است اما طبیعتا اگر مشکل پرونده از پیچیدگی بالایی برخوردار باشد یک مشاوره رایگان به شکل آنلاین و یا تلفنی نمی تواند گره از کار پرونده باز کند. در چنین شرایطی حتما باید کار به شکل حضوری پیش رود.

پرونده‌ هایی که نیازمند مطالعه اوراق و اسناد پرونده هستند و یا برای توضیحات می ‌بایست حتما به صورت حضوری به فرد متخصص مراجعه کرد، از جمله مواردی هستند که نمی ‌توان با مشاوره حقوقی رایگان به مطلوب بودن نتیجه امیدوار بود.

محمد بازدید : 25 پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

موسسه وکالت چیست

موسسه وکالت یک رابط بسیار موثر و قانونی میان فرد وکیل و فرد موکل می باشد. موسسه وکالت به موسسه ای گفته می شود که در خصوص امور وکالتی و حقوقی فعالیت می نماید.  با توجه به    پیشرفت های بسیار زیادی که امروزه در تعاملات اجتماعی و انسانی به وجود آمده است و همچنین وجود انواع مشکلات حقوقی، ایجاد موسسه وکالت در سطح جامعه یک لازمه ی بسیار ضروری و مهم محسوب می شود. در واقع در دنیای امروز، مردم گریبانگیر و دچار مشکلات فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، شخصی و… بسیاری هستند و به همین دلیل ممکن است به یک وکیل و حقوقدان خوب و حرفه ای احتیاج پیدا کنند که در آن صورت باید به موسه وکالت و حقوقی مراجعه نمایند.

وکالت چیست

کلمه ی وکالت در لغت به معنای واگذارکردن می باشد. در واقع وکالت یعنی عقدی که بین وکیل و موکل صورت می گیرد که به واسطه آن وکیل کلیه کارهای حقوقی موکل را انجام می دهد. شخص وکیل به واسطه ی وکالت می تواند به عنوان یک مشاور حقوقی به شما کمک کند تا بتوانید امورات خود را به خوبی انجام دهید و در این زمینه با مشکل حقوقی مواجه نشوید. برای اخذ وکیل ملک باید به خصوصیات و ویژگی هایی که در ادامه خواهیم گفت توجه بسیاری نمایید چرا که امر وکالت امری بسیار مهم و حساس می باشد و اگر وکیل مناسب و خوبی را انتخاب نکرده باشید باید متحمل ضررهای بسیاری شوید.

ویژگی های یک وکیل خوب

  1. وکیل خوب موسسه وکالت فردی می باشد که از قوانین و مسائل حقوقی کاملا مطلع است و   می تواند به خوبی از موکل خود در دادگاه دفاع نماید.
  2. یک وکیل خوب و با تجربه قبل از هر اقدامی باید اطلاعات کاملی را از موکل و مشکل او کسب نماید و بتواند اتهامات وی را مورد بررسی قرار دهد و همچنین تحقیقات لازم را برای بررسی نحوه اتهام انجام دهد. به طور معمول اکثرا وکیل ها هیچگونه تضمینی در خصوص موفقیت به موکل خود نمی دهند اما وکیل خوب وکیل دعاوی ملکی است که بتواند در برابر موکل خود احساس مسئولیت داشته باشد.
  3. یک وکیل خوب به هیچ عنوان وعده های دروغین به موکل خود نمی دهد. خیلی از وکلا برای جذب مشتری وعده های دروغین و ناممکن می دهند که این جزو اخلاق حرفه ای یک وکیل خوب نمی باشد زیرا وعده های دروغین ممکن است موجب گمراهی افراد شود.
  • یک وکیل پایه یک خوب، برای نتیجه گیری بهتر نباید فرایند دادرسی را پیچیده تر نماید و باید به ساده سازی مسائل حقوقی و قضایی بپردازد. حتی در این مورد وکیل می تواند به قاضی هم کمک کند و با اطلاعات جامعی که دارد، قاضی پرونده را هم مطلع نماید و در تصمیم گیری های نهایی روی آن تاثیر بگذارد.
  • وکیل دعاوی ملکی خوب موسسه وکالت، در هر سطحی که باشد، باید احترام قاضی پرونده را حفظ نماید و نباید نسبت به اطلاعات و یا شهرتی که دارد به قاضی و نماینده ها در دادگاه تفاخر کرده و یا بی احترامی نماید. همچنین وکیل از چاپلوسی و تملق نزد قاضی هم باید خودداری نماید، زیرا این کار ها ممکن است موجب تحت تاثیر قرار دادن  قاضی شود که در نهایت در تعیین نتیجه نهایی می تواند تاثیرگذار باشد.
  • یکی از ویژگی های مهم دیگر وکیل موسسه وکالت آن است محرم اسرار موکل خود باشد. موکل دارای اسرار مهمی در زندگی و یا کار خود خواهد بود و قطعا وکیل باید با آنها آشنا شود تا بتواند در دفاع از موکل اطلاعات لازم را داشته باشد، پس نگه داشتن این راز ها بسیار مهم و حیاتی است و وکیل ملک باید محرم اسرار موکل باشد.
محمد بازدید : 73 یکشنبه 05 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

 

 

عنوان وکیل املاک پایه یک دادگستری به فردی داده می شود که دارای مدرک در زمینه ی حقوق یا فقه و مبانی حقوق اسلامی می باشد و در آزمون پذیرش کارآموزی کانون وکلای دادگستری که تنها یک بار در سال برگزار می‌ شود و رقابتی سخت در آن وجود دارد نیز قبول شده است و کلیه مراحل آن را با موفقیت پشت سر گذاشته است. تمامی افراد به علت آنکه در طول زندگی خود با مسائل حقوقی بسیاری مواجه می شوند نیاز به استفاده از راهنمایی های یک وکیل املاک پایه یک خبره و کاردان را پیدا خواهند کرد.

انتخاب یک وکیل کاردان و با تجربه برای رسیدگی به امور پرونده بسیار حائز اهمیت است چرا که اگر وکیل نسبت به قوانین آگاه نباشد وهمچنین از اطلاعات به روز نیز برخوردار نباشد نمی تواند از حقوق موکل ویش در دادگاه دفاع نماید. بنابراین می توان گفت که داشتن دانش روز برای وکالت در اموری همانند جرائم رایانه ‌ای، حقوق فضای مجازی و اینترنت و مسائل حقوقی مربوط به موضوعات دیگر و... برای یک وکیل پایه یک دادگستری خوب و حرفه ای امری کاملا ضروری به نظر می رسد.

 

وکیل پایه یک خوب چه شرایطی باید داشته باشد

 

  1. یک وکیل باید حتما دارای مدرک لیسانس در رشته حقوق باشد.
  2. در آزمون وکالت پذیرفته شده باشد و علاوه بر آن دوره کارآموزی وکالت که در حدود دو سال می باشد را گذرانده باشد.
  3. صلاحیت وکیل املاک باید از هر لحاظ از جمله شرایط عمومی، اخلاقی و مذهبی تایید شده باشد.
  4. وکیل باید کلیه آزمون های تشریحی و مصاحبه های علمی را با موفقیت پشت سر گذاشته باشد.

 

ویژگی‌های وکیل پایه یک دادگستری خوب

یک وکیل خوب دارای ویژگی ها صفت ها و مهارت هایی می باشد که حتما باید به آن ها توجه نمود. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید آن است که وکیلی که صرفا دارای پروانه و مجوز وکالت باشد را نمی توان همواره یک وکیل خوب به شمار آورد چرا که وکیل باید از ویژگی های دیگری از جمله مهارت و توانایی در وکالت، شخصیت و اخلاق صحیح در وکالت برخوردار باشد. به همین علت باید حتما قبل از پیدا کردن وکیل در هر حوزه ای تخصص و توانایی او در پرونده های حقوقی و میزان حق الوکاله او بررسی شود. نکته ی دیگری که باید به آن توجه شود بحث تبلیغات است. بعضی از وکلا از شایستگی های لازم برخوردار نیستند اما سعی دارند که با تبلیغات های متعدد خود را به عنوان یک وکیل شایسته و حرفه ای معرفی کنند. در ادامه به بررسی ویژگی های یک وکیل خوب و حرفه ای خواهیم پرداخت:

 

 

 

دلسوزی و احساس مسئولیت

 

دلسوزی و احساس مسئلیت یکی از ویژگی های یک وکیل املاک خوب و کاردان است. در واقع باید انجام و پیشبرد سریع امور پرونده ی موکل یک دغدغه برای وکیل باشد. وکیل باید هر اطلاعاتی که لازم است را با بیانی ساده و رسا به موکل خود انتقال دهد.

میزان تجربه وکیل

 

میزات تخصص یک وکیل ارتباط مستقیمی با میزان تجربه ی وی دارد. به عبارتی هرچه که وکیل باتجربه تر باشد طبیعتا تخصص وی نیز بیشتر است. وکالت یک حرفه بسیار دقیق و پیچیده است و در صورتی که وکیل از دانش حقوقی کافی برخوردار نباشد سرنوشت موکل به دت به خطر می افتد.  

 

صداقت و راستگویی

 

صداقت و راستگویی جزو اصول اخلاقی بسیار مهم در امر وکیل املاک  است که حتما باید از سوی وکیل مورد اهمیت واقع شود. یک وکیل صادق و راستگو فقط در اندیشه ی دریافت حق الوکاله از موکل خود نیست و موکل خود را در جریان تمام پستی و بلندی هایی که در طول پرونده قرار است رخ دهد، قرار می دهد.

محمد بازدید : 75 پنجشنبه 26 فروردین 1400 نظرات (0)

وکیل جرائم ملکی قادر است که با تکیه بر دانش، تجربیات و توانمندی های خود به دعاوی و مشکلات حقوقی به وجود آمده وکیل دعاوی ملکی در زمینه ی ملک و زمین رسیدگی نماید و آن ها را حل و فصل کند. در دنیای مدرن امروز قوانین نیز دقیقا همراه با پیشرفت علم و فناوری پیشرفته تر و پیچیده تر شده اند. امروزه قوانین به نحوی هستند وکیل جرائم ملکی که فقط یک وکیل جرائم ملکی خبره قادر است که به خوبی از آن ها سر در بیاورد. برای حل و فصل وکیل دعاوی ملکی کردن دعاوی ملکی به وجود آمده شناخت کافی از قوانین جزو الزامات محسوب می شود و یک شهروند معمولی نسبت به قوانین هیچگونه اطلاعی ندارد وکیل جرائم ملکی و به همین علت برای رسیدگی به دعاوی ملکی لزوم  بهره بردن از تجربیات و راهنمایی های وکیل دعاوی ملکی یک وکیل دعاوی ملکی کاملا احساس می شود.

برای استفاده از خدمات وکیل  جرائم ملکی داشته شما حتما باید از قبل رزومه وکیل دعاوی ملکی خود و میزان تجربه وی را در این پرونده‌ها بررسی کرده و در صورت موجه بودن وی، اقدام به امضای وکالت ‌نامه با وی نمایید. پیدا نمودن وکیل جرائم ملکی  شایستگی های لازم را برای وکالت داشته باشد کار چندان سختی به نظر نمی رسد اما باید توجه داشته باشید که چنین وکیلی را نمی توان در هر موسسه حقوقی نیز پیدا نمود. وکیل دعاوی ملکی هنگام اخذ وکیل جرائم ملکی به خوشنامی موسسه حقوقی توجه بسیاری نمایید. علاوه بر وکیل جرائم ملکی آن میزان موفقیت یک وکیل جرائم ملکی  در پرونده های متععد دلیلی دیگر برای تشخیص شایستگی و توانمند بودن وکیل به حساب می آید. نکته ای که باید بدانید آن است که اگر وکیل دعاوی ملکی در انتخاب وکیل دعاوی ملکی حساسیت های لازم را به خرج ندهید، در حل مشکلات پرونده ی خود ناکام خواهید ماند وکیل دعاوی ملکی چرا که یک وکیل بی تجربه و ناشایست نمی تواند به وکیل جرائم ملکی خوبی به پرونده رسیدگی نماید و موجب اتلاف وکیل جرائم ملکی وقت و هزینه های شما خواهد شد.

یک وکیل جرائم ملکی خوب

وکیل جرائم ملکی باید درست همانند وکیل دعاوی ملکی هر فرد متخصص دیگری از یک سری ویژگی هایی برخوردار باشد تا مورد صلاحیت واقع شود و بتوان با اطمینان خاطر به او اعتماد کرد. ویژگی هایی که یک وکیل دعاوی ملکی باید حتما از آن برخوردار باشد وکیل جرائم ملکی به شرح ذیل می باشد: وکیل دعاوی ملکی  تجربه کافی یکی از ویژگی  وکیل دعاوی ملکی ست که درصد موفقیت کار و پرونده را تا حد زیادی بالا می برد. به همین علت این ویژگی باید حتما مورد توجه قرار گیرد، به خصوص اگر پرونده سنگین و وکیل جرائم ملکیپیچیده به نظر می رسد  وکیل دعاوی ملکی زیرا یک وکیل دعاوی ملکی  جوان از تجربه ی لازم برخوردار نیست و به همین علت واگذاری پرونده های سنگین ملکی به او خیلی معقولانه به نظر نخواهد رسید.  

وکیل دعاوی ملکی خبره باید دانش حقوقی خوبی داشته باشد. در واقع بدون برخورداری از دانش وکیل دعاوی ملکی حقوقی هیچ وکیل دعاوی ملکی  قادر به حل و فصل نمودن مشکلات پرونده نخواهد بود. علاوه وکیل جرائم ملکی بر آن یک وکیل متخصص جرائم ملکی ملکی باید به کلیه قوانین و مقررات مربوطه و همچنین نظریات اساتید برجسته حقوقی اشراف کامل داشته باشد. وکیل دعاوی ملکی صداقت و روراستی از دیگر ویژگی های یک وکیل ملکی خوب است. یک وکیل جرائم ملکی باید با صداقت کامل با موکل خود گفت و گو نماید. پس از بررسی نمودن پرونده اگر وکیل تشخصی دهد وکیل جرائم ملکی که پرونده ی مربوطه وکیل دعاوی ملکی ارزش وقت گذاشتن و صرف هزینه را ندارد این موضوع را باید حتما به موکل خود بگوید. یک وکیل جرائم ملکی حرفه ای به هیچ عنوان نتیجه را ضمانت کند  وکیل جرائم ملکیچون دارای مسئولیت انتظامی وکیل دعاوی ملکی خواهد بود.  وکیل دعاوی ملکی  در مسیر وکیل دعاوی ملکی حل مشکلات نیز باید راهنمایی های وکیل جرائم ملکی لازم را در اختیار موکل خود قرار دهد.

محمد بازدید : 107 پنجشنبه 19 فروردین 1400 نظرات (0)

مشاوره با وکیل املاک و بهره مندی از راهنمایی وکیل املاک های وی می تواند تا حد بسیاری از وقوع مشکلات در آینده جلوگیری به عمل آورد. امروزه ملک و زمین  وکیل املاک جزو مواردی هستند که بسیار خرید و فروش می شوند. افراد بسیاری نیز هستند که قصد دارند روی ملک و زمین سرمایه گذاری نمایند مشاوره با وکیل املاک تا در این راه به سودآوری قابل  وکیل املاک توجهی برسند. با توجه به افزایش خرید و فروش هایی که صورت می گیرد طبیعتا احتمال وقوع جرم و بروز مشکلات افزایش پیدا می کند. گاهی مشکلات به وجود آمده چنان گسترده و  وکیل املاک پر پیچ و خم هستند که مشاوره با وکیل املاک فرد به تنهایی قادر به حل و فصل کردن ان ها نیست و در این هنگام است که مشاوره با وکیل املاک بسیار ارزشمند است و می تواند تا حد مشاوره با وکیل املاک زیادی در صرفه جویی در زمان  وکیل املاک وهزینه موثر باشد.  باید در انتخاب وکیل ملکی برای رسیدگی به پرونده خود تا حد ممکن تحقیقات لازم را به عمل آورد و با چشمانی مشاوره با وکیل املاک باز اقدام به وکیل نمود مشاوره با وکیل املاک زیرا این احتمال وجود دارد که با انتخاب یک وکیل مشاوره با وکیل املاک نامناسب وقت، هزینه و همچنین احتمال  وکیل املاک گرفتن حق خود را از دست بدهید. مشاوره با وکیل املاک در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص ویژگی ها  وکیل املاک و نکات یک وکیل املاک با تجربه مشاوره با وکیل املاک و خوب صحبت   وکیل املاکنماییم که باید در حین اخذ وکیل به آن ها توجه بسیاری کرد.

تنظیم دادخواست

نحوه ی تنظیم دادخواست از جمله  وکیل املاکمهم ترین ویژگی های یک وکیل خوب است مشاوره با وکیل املاک چرا که بخش اعظم از  مشاوره با وکیل املاکمهارت و دانش یک وکیل املاک به این موضوع مربوط می شود. مشاوره با وکیل املاک نکته ای که باید بدانید آن است  وکیل املاک که نحوه ی تنظیم دادخواست فقط   وکیل املاکمختص به وکیل در حوزه ی املاک نبوده و در واقع   وکیل املاکتمام وکیلان در هر حوزه ای مشاوره با وکیل املاک که فعالیت می نمایند باید از هنر لایحه نویسی و شرح مشاوره با وکیل املاک ما وقع و تنظیم دادخواست  وکیل املاک برخوردار باشند. بنابراین باید گفت که  وکیل املاک هنر لایحه نویسی  وکیل املاک و شرح ما وقع و تنظیم دادخواست نیز از موارد قابل توجه در مورد یک وکیل حاذق است که وکیلان مشاوره با وکیل املاکباید آن  وکیل املاک را کسب کرده باشند. وکیل املاک خوب و باتجربه باید بتواند پس از بررسی نمودن پرونده  وکیل املاک موکل خود برآوردی مشاوره با وکیل املاک از هزینه ها  وکیل املاکداشته باشد و به موکل خود بگوید که آیا این پرونده ارزش وقت گذاشتن و پردخت زینه های دادرسی را دارد وکیل املاک و یا خیر؟ این موضوع مشاوره با وکیل املاک تنها با درک   وکیل املاکصحیح از میزان احتمال موفقیت در دعوا حاصل می شود که ناشی از علم و تجربه ی کافی است.میزان  وکیل املاک تجربه ی وکیل در  وکیل املاک رسیدگی به پرونده های حجیم و سنگین بسیار مهم است. قطعا  وکیل املاک یک جوان و تازه کار مشاوره با وکیل املاک  تجربیات لازم را ندارد و به همین علت برای بر عهده گرفتن پرونده های سنگین و مهم   وکیل املاکمالی مانند ملک و املاک فرد مشاوره با وکیل املاکمناسبی نیست زیرا برای اینگونه پرونده ها و نیاز به وجود مشاوره با وکیل املاک مهارت و دانش تجربی  وکیل املاک بیشتری وجود دارد.

آگاهی و اشراف کامل به مشاوره با وکیل املاک قوانین ثبت املاک

یکی از مواردی که  وکیل املاکباید باتجربه باید از آن برخوردار باشد داشتن اطلاعات کافی از قوانین ثبت اسناد و املاک است. این موضوع نیز تنها از طرق وکیل املاکدتنش و تجربه به دست می آید.  

برخورد وکیل املاک مناسب و پیگیری

وکیل باید کلیه پیگیری های لازم را در خصوص پرونده در دست خود داشته باشد. علاوه بر آن لازم است مشاوره با وکیل املاک که به موکل مشاوره با وکیل املاک خود آگاهی و مشاوره های لازم مشاوره با وکیل املاک داشته باشد و مطالب سخت حقوقی را به ساده ترین شکل مشاوره با وکیل املاک به وی منتقل کند.

نظارت وکیل املاککافی بر اجرای مشاوره با وکیل املاک احکام وکیل املاک مربوطه

باید بتواند با دقت برروی مشاوره با وکیل املاکعملکرد نهاد های وکیل املاک اجرا کننده حکم نظارت و دقت داشته باشد تا اگر احکام درست و دقیق وکیل املاک اجرا نشد برای جلوگیری وکیل املاک از تضییع حق موکل اعتراضات و اقدامات حقوقی مشاوره با وکیل املاک متناسب را انجام دهد.

محمد بازدید : 133 شنبه 14 فروردین 1400 نظرات (0)

مشاوره حقوقی املاک و مستغلات از سوی وکیلان املاک با تجربه ی موسسات حقوقی می تواند از بروز بسیاری از دعاوی ملکی جلوگیری نماید. وکیل املاک  مشکلاتی که در حال حاضرمیان افراد به وجود می آید ساده نبوده مشاوره حقوقی املاک و مستغلات و برخی از آن ها آنچنان گسترده است مشاوره حقوقی املاک و مستغلات که فرد به تنهای قادر وکیل املاک  به حل و فصل کردن آن ها نیست و وجود یک وکیل املاک  برای رسیدگی به پرونده و مشکلات الزامی است. مشاوره حقوقی املاک و مستغلات امروزه وکیلان برای رسیدگی وکیل املاک  به انواع دعاوی حقوقی مرتبط با املاک لازم است که  علاوه بر برخورداری از تخصص لازم، اطلاعات به روز داشته باشند تا بتوانند با دادن وکیل املاک  مشاوره های حقوقی به مشاوره حقوقی املاک و مستغلات موکل خود کمک کنند. در ادامه ی وکیل املاک  مطلب قصد داریم در خصوص مهم ترین ویژگی هایی مشاوره حقوقی املاک و مستغلات که یک وکیل املاک  باید حتما از آن ها برخوردار باشد صحبت نماییم:

یکی از ویژگی های یک وکیل املاک بتجربه و کاردان این است که بتواند نظارت کافی و دقیقی بر نحوه ی مشاوره حقوقی املاک و مستغلات اجرای وکیل املاک  احکام داشته باشد. وکیل املاک  در واقع پس از انشاء مشاوره حقوقی املاک و مستغلات رای وکیل املاک  توسط قاضی و ارجاع آن به واحد اجرای احکام، مشاوره حقوقی املاک و مستغلات این واحد وکیل املاک  وظیفه ی اجرای صحیح وکیل املاک  حکم را دارد.  مشاوره حقوقی املاک و مستغلات وکیل ملکی تهران باید برروی عملکرد نهاد های اجرا کننده حکم نظارت و دقتوکیل املاک  داشته باشد. اگر وکیل املاک در این مشاوره حقوقی املاک و مستغلات حین متوجه شود کهوکیل املاک  احکام وکیل املاک حاجیلو  به طرز درست وکیل املاک  و دقیقی اجرا نمی شوند باید اعتراض خود را اعلام نموده و  وکیل املاک  برای مشاوره حقوقی املاک و مستغلاتاخذ وکیل املاک  حق موکل وکیل املاک  خود اقدامات حقوقیمشاوره حقوقی املاک و مستغلات لازم را انجام دهد.امکان ندارد مشاوره حقوقی املاک و مستغلات که یک وکیل با تجربه اطلاعات کافیوکیل املاک  و آگاهانه ای نسبت به قوانین ثبت اسناد و املاک نداشته باشد. وکیل املاک  و باتجربه این آگاهی ها وکیل املاک  را از طریق وکیل املاک  دانش اندوزی و تجربه کسب کرده است.  نحوه ی مشاوره حقوقی املاک و مستغلات صحیح تنظیم دادخواست وکیل املاک یکی از مهارت های مهم محسوب می شود. در حقیقتمشاوره حقوقی املاک و مستغلات بخش وکیل املاک اعظم از مهارت و دانش یک وکیل ملکی در تشخیص صحیح و به موقع وکیل املاک نوع دعوایی مشاوره حقوقی املاک و مستغلات است که باید مشاوره حقوقی املاک و مستغلاتاقامه کند و در دادخواست بنویسد، بنابراین هنر لایحه نویسی وکیل املاک و تنظیم وکیل املاک دادخواست جزو مواردی است که وکیل املاک باید از آن مشاوره حقوقی املاک و مستغلات برخوردار باشد. مشاوره حقوقی املاک و مستغلات یک وکیل خوب وکیلی است که  وکیل املاک که زمان و دقت وکیل املاک و تمرکز مشاوره حقوقی املاک و مستغلات لازم را برای پرونده وکیل املاک اختصاص دهد و وکیل املاک بتواند آگاهی مشاوره حقوقی املاک و مستغلات و مشاوره ی کاملی به موکلش دهد و مطالبمشاوره حقوقی املاک و مستغلاتسخت حقوقی وکیل املاک را در ساده مشاوره حقوقی املاک و مستغلات ترین وکیل املاک شکل ممکن به موکل خود منتقل مشاوره حقوقی املاک و مستغلات کند و او را از روند پرونده آگاه سازد.

برای دادن مشاوره حقوقی املاک و مستغلات یکی از موارد بسیار مهمی که یک وکیل باید حتما از آن برخوردار باشد آگاهی از هزینه ها است. مشاوره حقوقی املاک و مستغلات در واقع یک مشاوره حقوقی املاک و مستغلات  پس از بررسی مشاوره حقوقی املاک و مستغلات پرونده و مشکل مشاوره حقوقی املاک و مستغلات باید بتواند تشخصی دهد وکیل املاک که آیا این پرونده ارزش وقت گذاشتن وکیل املاک و صرف هزینه را دارد یا خیر که این موضوع تنها در صورتی محقق  وکیل املاک می شود که از مشاوره حقوقی املاک و مستغلات از  دانش وکیل املاک و تجربه ی کافی برخوردار باشد مشاوره حقوقی املاک و مستغلات یکی از مواردی که در موفقیت وکیل املاک پرونده وکیل املاک بسیار تاثیرگذار است میزان تجربه وکیل املاک است و به همین دلیل می توان گفت واگذاری یک پرونده ی سنگین به یک وکیل املاک تجربه کار مناسبی نباشد زیرا نیاز به وجود مهارت و دانش تجربی در پرونده های سنگین بیشتر احساس خواهد شد. وکیل املاک انتخاب یک وکیل مناسب برای رسیدگی به پرونده و مشکلات امری بسیار مهم وکیل املاک و حیاتی است. مشاوره حقوقی املاک و مستغلات عدم  وکیل املاک توجه کافی به این موضوع و اخذ یک وکیل نامناسب ممکن است سبب وکیل املاک صرف زمان و هزینه های بسیاری شود. علاوه بر آن ممکن به طور کلی احتمال وکیل املاک گرفتن حق خود را از دست بدهید. از این وکیل املاک رو باید در انتخاب وکیل املاک خود تا حد ممکن تحقیقات لازم را انجام دهید وکیل املاک و با چشمانی باز اقدام وکیل املاک به انتخاب وکیل و مشاور حقوقی املاک و مستغلات کنید

محمد بازدید : 91 چهارشنبه 04 فروردین 1400 نظرات (0)

ملکی و انواع آن

تعریف دعاوی ملکی در جامعه ی امروز ایران مسکن دعاوی ملکی  و املاک یکی از دعاوی ملکی بخش‌های اساسی سرمایه گذاری مردم محسوب  می ‌شود. در واقع دغدغه ی اصلی تعریف دعاوی ملکی  و همیشگی مردم ایران مسکن بوده دعاوی ملکی است. در حال حاضر افراد بسیاری دعاوی ملکی  به جای اینکه دعاوی ملکی  سرمایه ی خود را در بانک ها بگذارند تصمیم می گیرند که این سرمایه را در مسکن خرج کنند. با توجه به اینکه خرید دعاوی ملکی  و فروش مسکن به دعاوی ملکی دلیل این طرز فکر مردم رو به دعاوی ملکی افزایش دعاوی ملکی  است طبیعتا دعاوی ملکی نیز افزایش می یابند. دعاوی ملکی  در واقع تعریف دعاوی ملکی  آن دسته از دعاوی ای هستند که در حوزه دعاوی ملکی  املاک و زمین رخ می دهد. گاهی دعاوی به وجود آمده در حوزه ی املاک بسیار گسترده هستند و از پیچیدگی هایی برخوردار هستند که دعاوی ملکی  فرد فاقد دانش و تجربه ی لازم قادر به حل و فصل کردن دعاوی ملکی  آن نیست و باید کار به یک وکیل خبره واگذار شود تا او پرونده را رسیدگی نماید و دعاوی ملکی اقدامات لازم را برای حل مساله انجام دهد. دعاوی ملکی در ادامه ی مطلب دعاوی ملکی  قصد داریم در تعریف دعاوی ملکی  خصوص انواع دعاوی ملکی که وکیل به آن  رسیدگی می کند صحبت نماییم:  

دعاوی ملکی حقوقی

دعاوی ملکی حقوقی در واقع آن دسته از دعاوی هستند که به علت گسترگی زیاد حجم زیادی از پرونده‌های حقوقی دعاوی ملکی  دادگاه‌ها را دعاوی ملکی  تشکیل داده اند. نکته ی قابل توجه تعریف دعاوی ملکی  آنکه کلیت دعاوی حقوقی مربوط به عدم شناخت قوانین تعریف دعاوی ملکی و مقررات تعریف دعاوی ملکی  و یا سهل دعاوی ملکی  انگاری اشخاص دعاوی ملکی  صورت می ‌پذیرد دعاوی ملکی  و بحث ارتکاب دعاوی ملکی  جرم مطرح نمی ‌باشد. اگر بخواهیم به خلاصه ای از موارد تعریف دعاوی ملکی حقوقی  اشاره نماییم، می‌توانیم به موارد ذیل اشاره نماییم:

دعاوی ملکی  به وجود آمده در خصوص اجاره بها

دعاوی ملکی تبط با  درخواست و مطالبه سرقفلی تعریف دعاوی ملکی  و در اختیار داشتن حق تعریف دعاوی ملکی  کسب و پیشه

دعاوی ملکی  در خصوص الزام تنظیم سند تعریف دعاوی ملکی  رسمی‌برای املاک مربوطه دعاوی ملکی

دعاوی ملکی در مورد الزام به فک رهن و سندهای دعاوی  ملکی  ضمانتی و دریافت و درخواست مطالبه‌‌ی اجرت المثل

دعاوی مربوط به تجویز انتقال منافع از شخصی تعریف دعاوی ملکی  به شخص دیگر دعاوی ملکی

دعاوی ملکی و سایر دعاوی ملکی  حقوقی

دعاوی ملکی کیفری

دعاوی ملکی  کیفری آن دسته از دعاوی ای تعریف دعاوی ملکی  هستند که به علت سودجویی و زیاده خواهی افراد و یا حتی کلاهبرداری به وجود می آیند. تعریف دعاوی ملکی در واقع در اینگونه دعاوی ملکی  هیچگونه سهل انگاری وجود نخواهد داشت و فرد به عمد اینگونه جرم ها تعریف دعاوی ملکی  را مرتکب می شود. موارد مهمی ‌که شامل دسته بندی دعاوی کیفری ملکی می‌شوند عبارتند از:

تعریف دعاوی ملکی  در خصوص فروش غیر قانونی تعریف دعاوی ملکی  اموال اشخاص به یک یا چند شاخص دیگر

تعریف دعاوی ملکی در خصوص جعل کردن اسناد  دعاوی ملکی به منظور فریب و کلاه برداری دیگران تعریف دعاوی ملکی

ارتکاب جرم کلاه برداری در حوزه خرید و فروش و معاملات املاک و مسکن

جرم انتقال دادن منافع ملک غیر به اشخاص دیگر یا خود

زد و بند در خصوص خرید و فروش‌ها و معاملات دولتی و ارتکاب فساد در این حوزه

جرم استفاده کردن از سند جعلی در رابطه با معاملات ملکی

خرید و فروش و معامله معارض

و دعاوی ملکی کیفری

دعاوی ثبتی ملکی تعریف دعاوی ملکی

به طور دعاوی ملکی کلی ماهیت و کلیت دعاوی ملکی  ثبتی ملکی مربوط به فعالیت‌ های حوزه ثبت اسناد و املاک می ‌باشد. دعاوی ملکی   پرونده‌های دعاوی ملکی  بسیاری در خصوص دعاوی ثبتی ملکی در محاکم قضایی مطرح می دعاوی ملکی ‌ باشد که اگر بخواهیم به تعدادی از آنها دعاوی ملکی  اشاره داشته باشیم،  دعاوی ملکی موارد ذیل را می‌توانیم عنوان نماییم

دعاوی ملکی در خصوص ابطال شدن سند رسمی ‌به دلایل گوناگون

دعوی ثبت در خصوص ابطال شدن اجرائیه ‌‌ی ثبتی برای املاک مربوطه

تعریف دعاوی ملکی در خصوص ابطال شدن سند مالکیت معارض

تعریف دعاوی ملکی در خصوص ابطال ساز و دعاوی ملکی  کار و مراحل ثبتی کمسیون‌های گوناگون ثبتی دعاوی ملکی

محمد بازدید : 85 پنجشنبه 28 اسفند 1399 نظرات (0)

وکیل مشکلات ملکی در واقع فردی می باشد که دعاوی ملکی می تواند به کلیه دعاوی در خصوص وکیل دعاوی ملکی  ملک رسیدگی کرده و آن ها را وکیل مشکلات ملکی حل و فصل نماید. وکیل مشکلات ملکی از قوانین قدیم و جدید در خصوص ملک مطلع می باشد دعاوی ملکی و با تکیه بر دانش و تجربیات گذشته ی خود قادر است وکیل مشکلات ملکی  به خوبی در دادگاه از حقوق دعاوی ملکی  موکل خود دفاع نماید. گاهی اوقات مشکلات و دعاوی به وجود آمده وکیل مشکلات ملکی  در این زمینه از جنان دعاوی ملکی  گستردگی و پیچیدگی وکیل مشکلات ملکی  برخوردار هستند دعاوی ملکی  که عدم مراجعه به یک وکیل مشکلات ملکی می تواند موجب ورود دعاوی ملکی  خسارت‌های مالی جبران ناپذیری شود وکیل مشکلات ملکی  و به همین علت بسیار مهم است که برای موفقیت در یک پرونده حقوقی وکیل مشکلات ملکی  یا کیفری ملکی از یک  دعاوی ملکی متخصص کمک بگیریم. وکیل مشکلات ملکی  در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص انواع دعاوی ملکی که وکیل دعاوی ملکی  می تواند به آن ها رسیدگی نماید صحبت نماییم، وکیل مشکلات ملکی

انواع دعاوی ملکی و وکیل دعاوی ملکی

دعاوی ملکی به طور کلی به آن وکیل دعاوی ملکی  دسته از دعاوی حقوقی و کیفری گفته می شود که به موضوع وکیل دعاوی ملکی املاک و زمین دعاوی ملکی  مربوط می‌ شوند.  دعاوی ملکی بسیار گوناگون وکیل مشکلات ملکی  می باشند. وکیل دعاوی ملکی دسته ای از دعاوی ملکی مربوط به نقض عهد یا عدم انجام تکالیف مقرر در قرارداد است وکیل مشکلات ملکی  اما در برخی وکیل مشکلات ملکی موارد ممکن است یکی دعاوی ملکی از طرفین نسبت به ملک دیگران دعاوی ملکی  با قصد عمل مجرمانه ‌ای وکیل دعاوی ملکی را انجام وکیل مشکلات ملکی  دهد. دعاوی ملکی  همچنین ممکن  است در برخی از وکیل دعاوی ملکی معاملات ملکی، مسائل مربوط به قانون ثبت املاک دعاوی ملکی رعایت نشود. وکیل مشکلات ملکی و دعاوی ملکی بطور کلی سه نوع دعاوی ملکی داریم. دعاوی ملکی حقوقی و کیفری و ثبتی. در دعاوی کیفری اصولا یک جرم اتفاق می‌افتد. وکیل مشکلات ملکی برای حل و فصل دعاوی ملکی، لازم است وکیل مشکلات ملکی  به بهترین وکیل مشکلات ملکی  در شهر خود مراجعه نمایید. وکیل مشکلات ملکی در ادامه به انواع دعاوی ملکی و بهترین وکیل مشکلات ملکی اشاره می کنیم:

انواع دعاوی ملکی حقوقی وکیل مشکلات ملکی

الزام به فک رهن و سندهای ضمانتی وکیل مشکلات ملکی

وکیل مشکلات ملکی تعدیل و یا افزایش اجاره ‌بها بر اساس عرف جامعه و وکیل مشکلات ملکی دعاوی مربوط به درخواست و مطالبه سرقفلی و در اختیار داشتن حق کسب و پیشه وکیل مشکلات ملکی

وکیل مشکلات ملکی الزام تنظیم سند رسمی‌برای وکیل مشکلات ملکی  املاک مربوطه و دعاوی مربوط به تجویز انتقال وکیل مشکلات ملکی منافع از دعاوی ملکی  شخصی به شخص دیگر دعاوی ملکی ثبتی .

موضوع فسخ قراردادهایی که از منظر قانونی دارای نقص هستند. دعاوی ملکی

مطالبه سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت دعاوی ملکی

دعاوی مربوط به الزام به اخذ دعاوی ملکی  صورت مجلس تفکیکی برای ساختمان‌هایی که دعاوی ملکی دارای واحد‌های مستقل و چند گانه می‌باشند. دعاوی ملکی

دعاوی ملکی اخذ به شیعه وکیل مشکلات ملکی  و دعاوی مربوط به الزام دعاوی ملکی  به دریافت پایان کار برای وکیل مشکلات ملکی  ساختمان‌هایی که اقدامات ساخت و ساز دعاوی ملکی  در مورد آنها به طور کامل پایان یافته است و به وسیله کارشناس به تایید رسیده است. دعاوی ملکی

وکیل مشکلات ملکی ابطال قرارداد برای مواردی که مشکلاتی در مفاد قرارداد منعقد شده موجود می‌باشد. وکیل مشکلات ملکی

دعاوی ملکی دریافت و درخواست مطالبه‌‌ی اجرت المثل دعاوی ملکی

انواع دعاوی ملکی کیفری

دعاوی ملکی جعل سند و یا ابطال شدن سند رسمی ‌به دلایل گوناگون و یا وکیل دعاوی ملکی اقدام به خرد کردن املاک و ارتکاب جرم ورود غیر مجاز به ملک سایرین دعاوی ملکی

وکیل مشکلات ملکی استفاده از سند مجعول وکیل مشکلات ملکی  و یا دعاوی مربوط به در خصوص ابطال شدن سند مالکیت معارض وکیل مشکلات ملکی

دعوی ثبت در خصوص ابطال شدن اجرائیه ‌‌ی ثبتی برای املاک مربوطه دعاوی ملکی

دعاوی ملکی توقیف عملیات اجرایی در مراحل مختلف کار و بسیاری موارد وکیل دعاوی ملکی دیگر و یا تبانی در خصوص خرید و فروش‌ها و معاملات دولتی و ارتکاب فساد در این حوزه

وکیل مشکلات ملکی ارتکاب جرم کلاه برداری در حوزه خرید و فروش و معاملات املاک و مسکن وکیل مشکلات ملکی

فروش مال غیر و دعاوی مربوط به خرید و فروش دعاوی ملکی  و معامله معارض وکیل مشکلات ملکی

خیانت در امانت در خصوص املاک و یا دعاوی فروش غیر قانونی اموال اشخاص به یک یا چند شاخص دیگر دعاوی ملکی

انتقال منافع ملک غیر به اشخاص  وکیل دعاوی ملکی دیگر یا خود و یا تغییر کاربری اراضی کشاورزی بدون اخذ مجوز از دستگاه‌های ذی ربط دعاوی ملکی

محمد بازدید : 95 سه شنبه 26 اسفند 1399 نظرات (0)

دعاوی ملکی مسکن گاه ی از پیچیگی های زیادی دعاوی ملکی  برخوردار هستند به گونه ای که طرفین به آسانی قادر به حل و فصل کردن آن ها نبوده و در این شرایط باید وکیل دعاوی ملکی خبره و با تجربه برای رسیدگی به دعاوی استفاده نمود. نکته ی قابل توجه آنکه در کشور ما برای هر یک از دعاوی ملکی قوانین خاصی وجود دارد که یک وکیل دعاوی ملکی  از آن ها مطلع بوده و بنابراین قادر است وکیل دعاوی ملکی به بهترین شکل ممکن به دعاوی رسیدگی کرده و آن ها را حل و فصل نماید. در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص انواع وکیل دعاوی ملکی صحبت نماییم:

دعاوی ملکی کیفری

ماهیت دعاوی ملکی در رابطه با ارتکاب جرم توسط اشخاص می‌ باشد وکیل دعاوی ملکی  و مسائلی همچون عدم شناخت از قانون و مقررات، سهل انگاری و کم توجهی، اشتباهات سهوی و … در اینگونه دعاوی دخیل نیستند. دعاوی ملکی  در واقع وکیل دعاوی ملکی  کیفری با شکایت شاکیان خصوصی شکل می دعاوی ملکی ‌گیرد. کلیت دعاوی کیفری ملکی به موجب وکیل دعاوی ملکی  سودجویی و کلاه برداری مجرمان می ‌باشد.موارد مهمی ‌که شامل دسته بندی دعاوی کیفری ملکی می‌ شوند به شرح ذیل هستند: دعاوی ملکی

دعاوی ملکی جرم جعل کردن اسناد ملکی به منظور فریب و کلاه برداری دیگران دعاوی ملکی ارتکاب جرم کلاه برداری در حوزه خرید و فروش و معاملات املاک و مسکن وکیل دعاوی ملکی  خیانت در امانت نیز به عنوان یک دعوی کیفری در حوزه املاک محسوب می‌ شود. دعاوی ملکی

فروش غیر قانونی اموال اشخاص به یک یا چند شاخص دیگر وکیل دعاوی ملکی جرم انتقال دادن منافع ملک غیر به اشخاص دیگر یا خود وکیل دعاوی ملکی زد و بند در خصوص خرید و فروش‌ها و معاملات دولتی و ارتکاب فساد در این حوزه دعاوی ملکی  و دعاوی ملکی جرم استفاده کردن از سند جعلی در رابطه با معاملات ملکی ووکیل دعاوی ملکی  تغییر دادن کاربری اراضی کشاورزی بدون داشتن مجوز از دستگاه‌های ذی ربط دعاوی ملکی

دعاوی ملکی ماهیت و کلیت دعاوی ثبتی ملکی مربوط به فعالیت ‌های حوزه ثبت اسناد و املاک می‌ باشد. پرونده‌های زیادی در خصوص وکیل دعاوی ملکی  در محاکم قضایی مطرح می ‌باشد. موارد مهمی که شامل دسته بندی وکیل دعاوی ملکی  می شوند به شرح ذیل می باشند: دعاوی ملکی

ابطال شدن سند رسمی ‌به دلایل گوناگون دعاوی ملکی  و وکیل دعاوی ملکی دعوی ثبت در خصوص ابطال شدن اجرائیه‌‌ی ثبتی برای املاک مربوطه وکیل دعاوی ملکی در خصوص ابطال شدن سند مالکیت معارض دعاوی ملکی

دعاوی ملکی در خصوص ابطال ساز و کار و مراحل ثبتی کمسیون‌های گوناگون ثبتی وکیل دعاوی ملکی  و وکیل دعاوی ملکی ابطال شدن نظریه ای که هیات حل اختلاف اداره ثبت و اسناد کشور ارائه کرده است. وکیل دعاوی ملکی  و وکیل دعاوی ملکی افراز ملک اجرای ثبت و وکیل دعاوی ملکی و  دعاوی ملکی توقیف عملیات اجرایی در مراحل مختلف کار

دعاوی ملکی حقوقی

دعاوی ملکی یکی از انواع دعاوی ملکی مسکن که حجم زیادی از پرونده‌های حقوقی وکیل دعاوی ملکی دادگاه‌ها را تشکیل داده است دعاوی ملکی حقوقی می ‌باشند. وکیل دعاوی ملکی  برای کلیه دعاوی حقوقی ملکی قانونگذار پیشبینی قانونی داشته است و در همه شرایط مربوط به دعاوی ملکی حقوقی قضات با عنایت به قانون و تجزیه و تحلیل خود از پرونده پیش رو، نسبت به داوری اقدام می ‌نمایند. وکیل دعاوی ملکی  موارد مهمی که شامل دسته بندی دعاوی ملکی حقوقی می شوند به شرح ذیل می باشند: وکیل دعاوی ملکی

در خصوص الزام به فک رهن و سندهای ضمانتی دعاوی ملکی

در خصوص الزام تنظیم سند رسمی‌ برای املاک مربوطه و وکیل دعاوی ملکی

 و وکیل دعاوی ملکی و دعاوی ملکی مسکن مربوط به الزام به اخذ صورت مجلس وکیل دعاوی ملکی تفکیکی برای ساختمان‌ هایی که دارای واحد‌های مستقل و چند گانه می ‌باشند. وکیل دعاوی ملکی

دعاوی ملکی  مربوط به الزام به دریافت پایان کار برای ساختمان‌هایی دعاوی ملکی  که اقدامات ساخت و ساز دعاوی ملکی  در مورد آنها به طور کامل پایان یافته است دعاوی ملکی  و به وسیله کارشناس به تایید رسیده است. وکیل دعاوی ملکی

در خصوص ابطال قرارداد برای مواردی که مشکلاتی در مفاد قرارداد منعقد شده موجود می ‌باشد. دعاوی ملکی

دریافت و درخواست مطالبه ‌‌ی اجرت المثل وکیل دعاوی ملکی

موضوع فسخ قراردادهایی که از منظر قانونی دارای نقص هستند. وکیل دعاوی ملکی

تعدیل میزان اجاره بها بر اساس عرف جامعه و وکیل دعاوی ملکی

دعاوی مربوط به درخواست و مطالبه سرقفلی و در اختیار داشتن حق کسب و پیشه وکیل دعاوی ملکی

محمد بازدید : 173 پنجشنبه 14 اسفند 1399 نظرات (0)

شایع ترین دعاوی ملکی و قراردادها

دعاوی ملکی و قراردادها به دعاوی گفته می شود که در آن موضوع دعوا یک ملک مانند آپارتمان ها، مغازه، باغ، خانه و غیره است. این نوع دعاوی ملکی باید در دادگاهی که ملک در آن واقع شده است بررسی شوند، دعاوی ملکی و قراردادها و هزینه ای که دعاوی ملکی دادرسی این امور در پی دعاوی ملکی و قراردادها دارد بر اساس قیمت منطقه ای دعاوی ملکی  اعلام شده و قیمت واقعی و یا قیمت معامله ملک هیچ تاثیری بر روی دعاوی ملکی  تعیین این هزینه ندارد. وکیل دعاوی ملکی و دعاوی ملکی و قراردادها  برخی از پرونده هایی که موضوع اصلی آنها ملک است وکیل دعاوی ملکی  در کشور ما رواج دعاوی ملکی بیشتری دارد، ما نیز در ادامه قصد داریم برخی از دعواهای شایع دعاوی ملکی  که بر دعاوی ملکی و قراردادها سر ملک به وقوع دعاوی ملکی و قراردادها می پیوندند را به دعاوی ملکی و قراردادها  شما معرفی کنیم و توضیح مختصری در رابطه با آنها ارائه دهیم. دعاوی ملکی و وکیل دعاوی ملکی

الزام به تنظیم سند رسمی و دعاوی ملکی

یکی از دعاوی ملکی و قراردادها، الزام به تنظیم سند رسمی است. دعاوی ملکی و قراردادها در کشور ایران دعاوی ملکی  وقتی دو نفر تصمیم دعاوی ملکی  می گیرند ملکی را معامله کنند، دعاوی ملکی  بر سر خرید ملک توافقاتی انجام دعاوی ملکی می شود و در نهایت نیز سند صادر می گردد. وکیل دعاوی ملکی  و وکیل دعاوی ملکی  اما گاهی وکیل دعاوی ملکی اوقات ممکن است فروشنده وکیل دعاوی ملکی از به نام زدن سند وکیل دعاوی ملکی خودداری وکیل دعاوی ملکی کند. آشنایی با دعاوی ملکی و قراردادها فرض کنید ملکی را خریداری کرده اید و پول ملک را به فروشنده پرداخته اید و یک روز را برای آنکه فروشنده سند را به شما منتقل کند تعیین کرده اید. وکیل دعاوی ملکی  اگر د راین تاریخ وکیل دعاوی ملکی فروشنده در دفترخانه حضور پیدا نکند شما می توانید از دعوای الزام به سند رسمی استفاده وکیل دعاوی ملکی کرده و مشکل به وجود آمده را از طریق قانون حل کنید. دعاوی ملکی

برای آنکه بتوانید به نتیجه ای که مد نظرتان است برسید، توصیه می کنیم به یک وکیل دعاوی ملکی با تجربه در این زمینه مراجعه کنید تا او بتواند با مواد قانونی فروشنده را ملزم به امضای سند کند و در صورتی که خسارتی به شما وارد شده است، آن را نیز پرداخت کند.

دعوای خلع ید

یکی دیگر از پرونده هایی که آن هم در دادگاه ها دعاوی ملکی زیاد مشاهده می شود، دعوای خلع ید است. وکیل دعاوی ملکی  این دعوا زمانی اتفاق می افتد که یک ملک توسط فرد وکیل دعاوی ملکی  یا افرادی به صورت عمد یا غیر عمد مورد تصرف واقع شده باشد. دعاوی ملکی  در این صورت اگر مالک بخواهد ملکش را از متصرفان پس بگیرد وکیل دعاوی ملکی باید دعوای خلع ید را مطرح کند. وکیل دعاوی ملکی

وکیل دعاوی ملکی سعی کنید برای حل این موضوع نیز به وکلایی وکیل دعاوی ملکی مراجعه کنید که در این زمینه تجربه دعاوی ملکی  و تبحر کافی دارند و می توانند دعاوی ملکی با توجه به قانون دعاوی ملکی  و بدون دردسر ها و دعاوی ملکی پیچیدگی های خاصی، دعاوی ملکی  موضوع پرونده را حل کنند. دعاوی ملکی  برای آنکه توانید در پرونده خلع ید موفق عمل کند و دعاوی ملکی حق موکل دعاوی ملکی خود را باز پس گیرد باید شواهد و مدارکی را دعاوی ملکی جمع آوری کرده و در اختیار دادگاه و قاضی قرار دهد. وکیل دعاوی ملکی

دعوای تخلیه ید

دعاوی ملکی دعوای تخلیه ید نیز یکی از انواع  دعاوی ملکی و قراردادهااست و اگر وکیل دعاوی ملکی صاحب خانه و یا مستاجر بوده باشید احتمالا با این عبارت دعاوی ملکی  آشنایی وکیل دعاوی ملکی دارید. وقتی یک اجاره نامه تنظیم می شود دعاوی ملکی و قراردادها  در آن مواردی مانند وکیل دعاوی ملکی میزان اجاره، زمان پرداخت اجاره و نحوه پرداخت آن نیز به خوبی قید می شود.

دعاوی ملکی و قراردادها از دیگر نکات مهمی که در اجاره نامه ذکر می شود، مدت زمان اجاره است که این مساله می تواند خود دعاوی ملکی و قراردادها یکی از دلایل ایجاد دعوای تخلیه ید دعاوی ملکی شود، اما چگونه؟ اگر فردی ملکی را اجاره کرده دعاوی ملکی و قراردادها باشد دعاوی ملکی و قراردادها  و بعد از پایان یافتن مدت اجاره حاضر نباشد، وکیل دعاوی ملکی ملک وکیل دعاوی ملکی مورد نظر را تخلیه دعاوی ملکی  کند، وکیل دعاوی ملکی می تواند از دعاوی ملکی  تخلیه ید استفاده دعاوی ملکی کند و وی را مجبور به تخلیه کند. وکیل دعاوی ملکی در این مواقع نیز سعی کنید با یکوکیل دعاوی ملکی  مجرب صحبت کنید تا وی با استفاده از دعاوی ملکی و قراردادها  قوانین مدنی حکم تخلیه ید را برای مستاجر خاطی بگیرد وکیل دعاوی ملکی

محمد بازدید : 93 سه شنبه 05 اسفند 1399 نظرات (0)

وکیل مجرب ملک فردی است که می تواند برای حل وکیل ملک و فصل دعاوی و پرونده های مرتبط با ملک و مستغلات به شکل کاملا تخصصی وارد عمل شده و با تکیه بر دانش و تجربیات خویش آن ها را حل و فصل نماید. وکیل ملک با توجه به گستردگی دعاوی ملکی، وکیل مجرب ملک  باید از پیچیدگی های موضوعات مربوط به این پرونده ها وکیل املاک اطلاعات کافی داشته باشد وکیل مجرب ملک  تا بتواند به درستی وکیل املاک  به آن ها رسیدگی نماید. همچنین وکیل ملک  با اشرافیت وکیل املاک  به آیین نامه ها و قوانین مربوط به املاک و مستغلات، می تواند تمام جوانب موضوع دعوا را سنجیده و بر حسب مورد موکل خود وکیل املاک  به دفاع از او بپردازد. وکیل مجرب ملک

وکیل مجرب ملک خرید و فروش املاک همواره سودآوری بالایی داشته و از این رو افراد بسیاری برای بهبود وضع مالی خود به وکیل املاک سود ناشی از خرید و فروش املاک حساب می کنند. وکیل مجرب ملک و  وکیل مجرب ملک   این خرید و فروش می تواند در سطوح گسترده انجام شود یا وکیل ملک فردی اقدام به خرید و فروش یا معاوضه ملک محل سکونت خود نماید. وکیل مجرب ملک در صورتی که هر یک از طرفین معامله به حقوق خود واقف بوده و به وظایف وکیل مجرب ملک  خود به درستی وکیل املاک عمل نمایند، مشکلی در معامله به وجود نمی آید وکیل املاک  اما گاهی اوقات یکی وکیل مجرب ملک  از طرفین به علت موارد مختلفی قص سوءاستفاده از طرف دیگر را داشته و سبب وکیل ملک  بروز مشکلاتی در این خصوص می شود که در این صورت فرد شاکی می تواند وکالت دعاوی ملکی خود را به وکیل املاک واگذار کند. وکیل مجرب ملک

 

ویژگی های وکیل مجرب ملک و وکیل املاک و وکیل ملک

وکیل املاک از جمله ویژگی های مهم یک وکیل ملک خوب می توان به دانش حقوقی متناسب وکیل مجرب ملک  با نوع حرفه ی تخصصی اشاره نمود. از آن جایی که حوزه ی وکالت املاک گسترده بوده و دعاوی مختلف حقوقی، کیفری و ثبتی را شامل می شود، وکیل املاک  وکیل انتخابی توسط شما بایستی با قوانین و مقررات، نظرات وکیل مجرب ملک  دکترین حقوق، روال رایج در دادگاه ها وکیل ملک  و آرا وحدت رویه ی مربوط به آن آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند در دادگاه از شما دفاع نماید.از دیگر ویژگی های مهم یک وکیل ملک  می توان میزان تجربه ی وی وکیل املاک  در دعاوی ملکی را نام برد. وکیل املاک  تجربه و سابقه ی وکالت وکلای ملکی می تواند از جمله نکات مهمی باشد که بایستی حتما به آن توجه کنید چرا که وکلای ملکی با تجربه ای که وکیل مجرب ملک  سابقه ی وکالت در این زمینه وکیل املاک را دارند شانس وکیل مجرب ملک  موفقیت بیشتری نیز خواهند داشت. وکیل مجرب ملک

وکیل ملک و وکیل املاک و وکیل مجرب ملک

نحوه ی طرح دعوا و شکایت در انواع دعاوی حقوقی و کیفری، در روند رسیدگی به آن بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا می‌تواند منفعت و یا ضرر افراد را تغییر دهد. بنابراین برای عدم ایجاد مشکلات احتمالی در دعاوی ملکی بهتر است وکیل مجرب ملک  پیش از هر گونه اقدامی، با یک وکیل املاک  مجرب مشاوره کرده و از نظرات و کارهایی که وی می تواند وکیل املاک  برای دعوای شما انجام دهد آگاهی پیدا کنید . وکیل ملک همچنین از آن جایی که ممکن است در دعاوی ملکی حقوق طرفین دعوا جا به وکیل املاک  جا شود و به این طریق روند رسیدگی به پرونده دچار اختلال شود، پیشنهاد می کنیم این قبیل امور حقوقی خود را به وکیل ملک متخصصین این حوزه سپرده تا طرح دعوا را به درستی وکیل ملک  انجام داده و پیگیری های لازم وکیل املاک  را انجام دهند. وکیل املاک

هزینه یک وکیل مجرب ملک چقدر است و وکیل املاک و وکیل ملک

وکیل مجرب ملک این موضوع کاملا بستگی به میزان تجربه و توانایی‌های وکیل ملک و کاری که شما وکیل املاک  می‌خواهید انجام دهید دارد. در بعضی موارد وکیل ملک  به  وکیل املاک صورت ساعتی وکیل املاک  حقوق دریافت می‌کند و در مواردی وکیل املاک  نیز برا‌ی هر پروژه مبلغ وکیل ملک دریافتی متفاوتی وکیل مجرب ملک دارد. وکیل املاک اما نکته ی قابل توجه آنکه در بیشتر موارد هزینه‌هایی که برای استفاده از یک وکیل ملک خوب پرداخته می‌شود در وکیل املاک  مقابل سودی که از این کار می‌برید بسیار ناچیز است. فراموش نکنید که املاک و مستغلات گاهی شامل کل دارایی‌های یک فرد می شود و محافظت از این دارایی نیازمند استفاده از افراد آگاه و مجرب است. وکیل مجرب ملک

محمد بازدید : 93 یکشنبه 03 اسفند 1399 نظرات (0)

وکیل پایه یک دادگستری یعنی چه یعنی چه و مقایسه آن با وکیل قوه قضایی

وکیل پایه یک دادگستری یعنی چه ، این سوالی است وکیل پایه یک دادگستری  که ممکن است برای وکیل پایه یک دادگستری اغلب کسانی که با دنیای وکالت آشنایی ندارند، پیش آید. وکیل پایه دادگستری یعنی چه  فردی است که در آزمون هایی که در حیطه وکالت برگزار شده، پذیرفته شده وکیل پایه یک دادگستری  و با کسب مجوزهای لازم برای وکالت، بهترین و شایسته ترین فردی  است که می توان برای مشکلات حقوقی به او مراجعه کرد. این وکیل پایه یک دادگستری فرد قسم خورده است که در هر شرایطی امین موکل خود باشد و تنها برای آنکه بتواند وکیل پایه یک دادگستری  حق پایمال شده را بازگرداند فعالیت می کند. وکیل پایه یک دادگستری یعنی چه از دیگر پاسخ هایی که می توان در جواب به سوال وکیل پایه یک دادگستری یعنی چه بیان کرد، این است که این وکلا برای آنکه بتوانند وکیل پایه یک دادگستری  توانایی لازم برای وکالت را ثابت کنند وکیل پایه یک دادگستری یعنی چه  باید آزمون های کتبی و شفاهی را بگذارند و بعد از آن قادر خواهند بود در تمامی پرونده هایی که به آنها ارجاع داده می شود فعالیت کنند. ضمنا نکته ای که خوب است بدانید آن است که این وکلا هیچ وکیل پایه یک دادگستری یعنی چه محدودیتی از نظر مکان ندارند و در هر قسمت از کشور که بخواهند می توانند فعالیت داشته باشند. وکیل پایه یک دادگستری

وکیل قوه قضاییه و وکیل پایه یک دادگستری یعنی چه

وکیل پایه یک دادگستری یکی از تفاوت هایی که وکیل پایه دادگستری با وکیل قوه قضاییه دارد به مرجعی بر می گردد که پروانه وکالت آنها را صادر کرده است. دانش وکیل پایه یک دادگستری یعنی چه آموخته رشته وکالت، بعد از آنکه موفق شد مدرک وکیل پایه یک دادگستری تحصیلی خود را از یکی از دانشگاه های سطح کشور دریافت کند باید در آزمون وکالت شرکت کند. افرادی که قصد دارند به عنوان وکیل پایه یک دادگستری  فعالیت داشته باشند حتما باید در این آزمون موفق شوند. بعد از موفقیت و پذیرش در آزمون مربوطه باید یک دوره کارآزمون ۱۸ ماهه نزد یک وکیل پایه یک دادگستری  با تجربه و کارکشته گذرانده شود. وکیل پایه یک دادگستری یعنی چه  بعد از این دو مرحله فرد قادر خواهد بود پروانه وکالت را دریافت کند.اما کسانی که قصد دارند به عنوان یک وکیل در قوه قضاییه کار کنند باید بعد از دریافت مدرک کارشناسی وکیل پایه یک دادگستری خود در آزمونی به نام آزمون وکالت قوه قضاییه شرکت کنند. وکیل پایه یک دادگستری این آزمون از طرف قوه قضاییه برگزار شده و بعد از قبولی در آن نیز فرد باید در یک دوره کارآموزی شرکت کند. افرادی که بتوانند با موفقیت آزمون وکیل پایه یک دادگستری و دوره کارآموزی شان را پشت سر بگذراند قادر خواهند پروانه وکالت خود را از قوه قضاییه دریافت کنند. آزمون هایی که وکلای پایه یک وکیل پایه یک دادگستری و وکلای قوه فضاییه در آن شرکت می کنند با هم تفاوت داشته و مرجعی که سوالات از آن مطرح می شود متفاوت از هم هستند. وکیل پایه یک دادگستری یعنی چه

برخی افراد بعد از آنکه با پاسخ سوال وکیل پایه یک دادگستری یعنی چه، آشنا شدند ممکن بیان کنند که وکیل پایه یک دادگستری یعنی چه بهتر از وکیل پایه یک دادگستری است که در قوه قضاییه در حال وکالت است. وکیل پایه یک دادگستری یعنی چه برای آنکه این افراد را از شبهه خارج کرد باید بیان کرد چیزی که باعث می شود یک وکیل بر وکیل وکیل پایه یک دادگستری یعنی چه دیگری برتری داشته باشند تجربه و مهارتی است که این فرد در زمینه کاری از خود نشان می دهد. اگر وکیل پایه یک دادگستری یک وکیل بتواند با در نظر گرفتن قانون از موکل خود دفاع کرده و اجازه ندهد که هیچ حقی از کسی ضایع شود در این صورت می توان به جرات بیان کرد که یک وکیل بر وکیل وکیل پایه یک دادگستری دیگری برتری دارد. برای آنکه بتوان بهترین وکیل وکیل پایه یک دادگستری را برای انجام امور حقوقی انتخاب کرد باید به تجربه و مهارت فرد برای امر وکالت نگاه کرد. وکیل پایه یک دادگستری

محمد بازدید : 119 جمعه 01 اسفند 1399 نظرات (0)

آشنایی با وظایف وکیل تخصصی ملک

وکیل تخصصی ملک فردی است که در حوزه قوانین و مقررات مربوط به تملک اموال فعالیت می کند و همیشه وکیل پایه یک دادگستری  نیم نگاهی به قانون مدنی و قانون ثبت اسناد و املاک دارد. وکیل پایه یک دادگستری معمولا برای مشورت در زمینه هایی مانند زمین، آپارتمان، وکیل پاهی یک دادگستری املاک مشاعی و سایر موارد مطرح شده وکیل املاک در رابطه با املاک می توان به این افراد مراجعه کرد و مشاوره ها و راهنمایی های خوبی از آنها دریافت کرد. وکیل تخصصی ملک  با تجربه و حرفه ای در صورتی که حق موکلش ضایع شده باشد از تمام توان خود استفاده می کند تا این حقوق از بین رفته را باز گرداند. وکیل پایه یک دادگستری و  وکیل املاک دادگستری  وکلای ملکی و وکیل املاک ، مردم را مطابق با قانون مدنی راهنمایی می کنند و بدین ترتیب سعی می کنند تا در مسیر پیشرفت پرونده از بروز مشکلات جلوگیری کنند. از دیگر وظایفی که وکلا بر عهده دارند میانجی گری و واسطه گری در اموری مانند اجاره املاک، سرقفلی، حق کسب و پیشه و غیره است. وکیل تخصصی ملک و وکیل پایه یک دادگستری

مهم ترین ویژگی های یک وکیل پایه یک دادگستری  و وکیل املاک

یک وکیل تخصصی ملک باید اول از مهم بسیار مجرب وکیل پایه یک دادگستری  و با تجربه ظاهر شود. معمولا تمام وکیل املاک کسانی که وکیل تخصصی ملک به عنوان یک وکیل در حال فعالیت هستند وکیل املاک  می توانند وکالت کلیه پرونده هایی که در دادگاه ها مطرح می شوند وکیل پایه یک دادگستری  را قبول کنند. اما کسی که در زمینه ملک و ملاک وارد شده و وکالت این پرونده ها را قبول می کند وکیل املاک  باید تجربه و مهارت زیادی در حل و فصل کردن این نوع پرونده ها داشته باشد.وکیل پایه یک دادگستری  داشتن تجربه می تواند روند وکیل تخصصی ملک و  وکیل املاک پیشرفت یک پرونده را سرعت ببخشد وکیل پایه یک دادگستری  و شرایط را برای حل کردن موضوع به خوبی فراهم کند.وکیل املاک و وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری از دیگر مشخصه های یک وکیل تخصصی ملک، مسلط بودن وی به کلیه قوانین و مقرراتی است وکیل املاک  که در وکیل پایه یک دادگستری زمینه ملک و املاک مطرح می شود. وکیل تخصصی ملک  گاهی اوقات ممکن است برخی قوانین دچار تغییرات و وکیل املاک تحولاتی نیز شوند، بنابراین لازم است که یک وکیل تخصصی ملک از تمامی این تغییرات اطلاع داشته باشد تا بتواند در زمان وکیل املا مناسب از آنها استفاده کند وکیل املاک  و پرونده ای که به او محول شده است را به راحتی حل و فصل نماید. یک وکیل پایه یک دادگستری  حرفه ای باید به قوانین املاک و اراضی، دیوان عدالت اداری، نظریات حقوقی قوه قضاییه و غیره تسلط کافی داشته باشد. وکیل پایه یک دادگستری

مهم ترین وظایف وکیل پایه یک دادگستری و وکیل تخصصی ملک

از جمله مهم ترین وظایفی که وکیل تخصصی ملک بر عهده دارد، تنظیم سند رسمی، دعوای خلع ید، تصرف عدوانی و وکیل پایه یک دادگستری ، تقسیم مال، تفکیک املاک مشاع، تخلیه و غیره است و وکیل املاک . یکی از بیشترین پرونده هایی وکیل تخصصی ملک  که در دادگاه مشاهده می وکیل پایه یک دادگستری شود پرونده هایی هستند که موضوع آنها تنظیم سند است. وکیل پایه یک دادگستری  آخرین مرحله از خرید و فروش یک ملک و معامله آن، انتقال سند از فروشنده به خریدار است. وکیل املاک گاهی اوقات بنا به دلائل مختلف فروشنده از این امر سر باز می زند و مشکلاتی را ایجاد می کند. وکیل پایه یک دادگستری  در این شرایط وکیل تخصصی ملک  وارد عمل شده، از حقوق موکل خود دفاع می کند وکیل پایه یک دادگستری  و با مراجعه به مراجع قضایی فروشنده را ملزم می کند و وکیل پایه یک دادگستری  که انتقال سند را انجام دهد. وکیل تخصصی ملک و وکیل پایه یک دادگستری و وکیل تخصصی ملک 

وکیل پایه یک دادگستری مورد دیگری که آن هم رواج زیادی دارد، تصرف عدوانی است. وکیل پایه یک دادگستری در تصرف عدوانی باید دقت داشته باشید که از چه طریقی پرونده خود را پیگیری کنید. وکیل تخصصی ملک و  وکیل املاک معمولا تصرف عدوانی هم از طریق کیفری و هم از طریق وکیل املاک حقوقی قابل پیگیری است و شما به عنوان کسی که پرونده تصرف عدوانی را تشکیل داده اید در انتخاب یکی از این روش ها اختیار کامل دارید. وکیل املاک و وکیل پایه یک دادگستری  اما باید توجه داشته باشید در صورتی که پرونده به صورت حقوقی دنبال شود امکان وکیل تخصصی ملک آنکه به روش کیفری نیز مطرح شود وجود نخواهد داشت. وکیل تخصصی ملک  اما اگر به صورت کیفری یک پرونده را وکیل املاک پیگیری کنید وکیل پایه یک دادگستری  می توانید به صورت حقوقی نیز آن را مطرح نمایید. وکیل تخصصی ملک

محمد بازدید : 103 سه شنبه 28 بهمن 1399 نظرات (0)

جزئیات وکالت خرید ملک

وکالت خرید ملک یکی از انواع وکالت نامه است که در آن یک طرف  وکالت خرید ملک  قرارداد به عنوان وکیل ملک  و طرف دیگر به عنوان موکل تعیین می شود. در این قرارداد یک طرف معامله که قصد دارد کاری را انجام دهد به عنوان موکل تعیین می وکیل پایه یک دادگستری گردد. طرف دیگر قرارداد که به عنوان وکیل تعیین می شود وکالت خرید ملک  باید اهلیت لازم برای انجام موردی که به او محول شده را داشته باشد. نکته مهمی که یک وکالت خرید ملک باید داشته باشد مکتوب بودن آن است. وکالت خرید ملک این وکالت وکیل پایه یک دادگستری نامه باید در دفاتر اسناد رسمی نوشته شده و وکالت خرید ملک  به صورت قانونی نیز به ثبت برسد. وکیل پایه یک دادگستری  ارائه یک نسخه مکتوب که مهر دفترخانه در آن وجود ندارد، هیچ ارزشی نداشته و در هیچ مرجع قضایی نیز نمی توان به آن استناد کرد. وکیل پایه یک دادگستری  این مهم ترین و اساسی ترین نکته ای است که باید به آن توجه داشته باشید.معمولا وقتی این قرارداد نوشته می شود یک نسخه از آن در اختیار موکل و نسخه دیگر در اختیار وکیل پایه یک دادگستری  قرارداده می شود. ضمنا هر دو نسخه باید کاملا مشابه هم بوده و هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته باشند.  وکالت خرید ملک در صورتی که هر یک از طرفین فوت کرده یا دچار دیوانگی شوند این وکالت نامه به صورت خودکار فسخ خواهد ش. وکالت خرید ملک

یکی از مشکلاتی که وکالت خرید ملک ممکن است وکالت خرید ملک  ایجاد کند، زمان بر شدن کار انتقال سند است. وکیل پایه یک دادگستری برخی مواقع انتقال سند وکالت خرید ملک از فردی وکالت خرید ملک که ملک را فروخته به وکالت خرید ملک  فردی که آن را خریداری کرده است ممکن است احتیاج به صرف زمان زیادی نیاز داشته باشد. وکالت خرید ملک

وکالت خرید ملک از مشکلاتی که وکالت خرید ملک می تواند ایجاد کند تحمیل هزینه های اضافی است. وکالت خرید ملک  گاهی اوقات انتقال سند وکالت خرید ملک  از فروشنده به خریدار هزینه های زیادی را به بار می آورد. وکیل پایه یک دادگستری  این مورد حتی زمانی که خرید خانه با استفاده از وام اوراق بهادار صورت گرفته، ممکن است بیش از آنچه که شما تصور می کنید وکیل پایه یک دادگستری باشد.فرار مالیاتی از دیگر مشکلاتی است که خرید خانه بدین صورت می تواند ایجاد کند.گم شدن سند رسمی ملک و یا عجله فروشنده برای فروش از دیگر مشکلاتی که می توان در این رابطه به آنها اشاره کرد.  وکالت خرید ملک

وکیل پایه یک دادگستری اگر قصد دارید یک معامله کلان وکالتی انجام دهید قبل از هر گونه اقدامی ابتدا صحت و درستی وکالت نامه را از دفترخانه ای که سند مذکور در آن تنظیم شده است، جویا شوید وکیل پایه یک دادگستری  دقت داشته باشید وکالت خرید ملک  که این استعلام اعتبار باید به صورت کتبی انجام شده و اسعتلام شفاهی به هیچ عنوان قابل قبول و پذیرش نخواهد بود.از انجام معامله هایی که در آن تعداد موکلین زیاد است و به عنوان وکالت خرید ملک  مثال ملک مورد نظر وراثتی و یا شراکتی است، وکالت خرید ملک  اجتناب کنید. وکالت خرید ملک  معمولا این وکیل پایه یک دادگستری معامله ها دردسرها و پیچیدگی های زیادی دارند و به همین دلیل توصیه به انجام این معاملات نمی کنیم. وکالت خرید ملک   همان وکیل پایه یک دادگستری طوری که در ابتدای متن به آن اشاره کردیم در صورتی که موکل و یا وکیل فوت و یا دچار دیوانگی شوند وکالت خرید ملک به صورت خود به خود فسخ خواهد شد. فرض کنید که یک ملک را به صورت وکالتی خریداری کرده اید، چنانچه قبل از آنکه سند به نام شما زده شود فروشنده فوت کند شما نمی توانید هیچ گونه ادعایی داشته باشید و در وکیل پایه یک دادگستری نهایت ملک مورد معامله به فرزندان فرد متوفی داده می شود. برای آنکه ریسک این موضوعات را کاهش وکیل پایه یک دادگستری دهید بهتر است یک مبایعه نامه تنظیم کنید تا اگر فروشنده فوت کرد، شما بتوانید صاحب ملکی که خریداری کرده اید بشوید. وکالت خرید ملک 

محمد بازدید : 123 دوشنبه 27 بهمن 1399 نظرات (0)

وکیل ملک کیست و وکیل املاک و وکیل متخصص ملک

وکیل متخصص ملک به فردی گفته می شود که از تمام قوانین و مقررات مرتبط با املاک مطلع بوده وکیل ملک و از حقوق شخصی وکیل  موکل خود در کلیه مسائل مالی و دعواهایی که مربوط به ملک و املاک هستند دفاع می کند. موضوعاتی که در رابطه با ملک و املاک مطرح می شود وکیل ملک  گستردگی زیادی داشته و همین عامل متخصص بودن وکیل املاک  را در زمینه ملک و املاک وکیل ملک می طلبد. یک وکیل املاک باید تمام وجوه مطرح شده در رابطه با املاک را بشناسد وکیل متخصص ملک  و از قوانین و وکیل متخصص ملک قواعدی که دارند اطلاع داشته باشد تا بتواند در موقع لزوم و در شرایط خاص، از آنها استفاده کند. وکیل متخصص ملک

وکیل ملک معمولا پرونده هایی که در رابطه با املاک مطرح می شوند پیچیدگی های زیادی داشته و به همین دلیل باید به هنگام وکیل متخصص ملک  برخورد با چنین مسائلی با کسانی که در این رابطه وکیل ملک تخصص و دانش کافی دارند، وکیل متخصص ملک مراجعه کرد. بنابراین اگر شما نیز به مساله ای مانند این برخورد کردید وکیل متخصص ملک حتما با یک وکیل متخصص املاک صحبت و مشورت کنید. ضمنا وکیل متخصص ملک باید به تمام نکات و دستوراتی که می دهد به خوبی گوش فرا دهید تا به راحتی و در کمترین زمان ممکن وکیل ملک بتوانید مساله و مشکل ایجاد شده را حل کنید. وکیل ملک  از آنجایی که معمولا در دعواهای ملکی بحث بر سر میزان زیادی از سرمایه است، بهتر است در این موارد ریسک نکرده و با مرجعه به کسانی که در این زمینه تجربه و دانش کافی دارند، راه وکیل املاک حلی منطقی و عقلانی برای حل مشکل پیدا کنید. وکیل متخصص ملک

خصوصیات یک وکیل متخصص ملکی و وکیل ملک و وکیل املاک و وکیل متخصص ملک

مطلع بودن از تمام زیر و بم های قوانین موجود در رابطه با ملک از جمله مهم ترین خصوصیات و ویژگی هایی است که یک وکیل املاک باید به آن مجهز باشد. وکیل املاک  اطلاع داشتن از این قوانین، می تواند روند رسیدگی وکیل ملک و وکیل املاک  و بستن پرونده هایی که بر سر ملک تشکیل می شوند وکیل املاک را سرعت بخشید. بنابراین به کسانی که در حال حاضر با چنین پرونده هایی درگیرند توصیه می کنیم حتما به افرادی که در رابطه با دعواهای ملکی اطلاعات کاملی دارند مراجعه کنند. وکیل متخصص ملک

وکیل ملک داشتن تجربه و مهارت کافی در خصوص پرونده های ملکی از دیگر خصوصیاتی است وکیل املاک و وکیل ملک و مسکن باید حتما از آن برخوردار باشد. وکیل متخصص ملک گاهی اوقات ممکن است ظاهر دو پرونده ملکی به هم شبیه باشند اما نتوان با یک راه حل واحد، مشکل این پرونده را حل کرد. وجود پیچیدگی های زیاد در این نوع پرونده ها ایجاب می کند که به یک وکیل املاک با تجربه مراجعه کرد. وکیل ملک و وکیل املاک

یک وکیل متخصص ملک  و متخصص به خوبی می داند از چه راهکارهایی استفاده کند وکیل ملک  تا موکل خود را به حقش وکیل ملک برساند. او با اعتماد به نفس تمام در دادگاه حاضر شده و تمام ادله ای که در اختیار دارد را عنوان کرده و سعی می کند منافع موکل خود را به طور تمام و کمال حفظ کند. وکیل املاک

وظایف وکیل املاک و وکیل متخصص ملک

یکی از وظایف که وکیل متخصص ملک  آن را بر عهده می گیرد مربوط به دریافت مجوز پایان کار است. زمانی که روند دریافت مجوز پایان کار پیچیدگی های زیادی پیدا می کند معمولا حضور یک وکیل املاک بسیار لازم و ضروری به نظر می رسد. وکیل املاک و وکیل ملک

وکیل املاک و وکیل متخصص ملک از دیگر وظایفی که یک وکیل املاک بر عهده دارد، اثبات مالکیت ملک است. برای آنکه مالک واقعی و اصلی یک ملک شناسایی شود راه های زیادی وجود دارد و وکیل املاک  باید بتواند بهترین و سریع ترین راه را پیدا کند. این وکیل متخصص ملک فرد باید مطابق با قوانینی که در این رابطه وجود دارد ثابت کند که مالک و دارنده اصلی ملک چه کسی است.

وکیل متخصص ملک تقسیم و افراز املاک مشاع از دیگر وظایفی است وکیل املاک و وکیل ملک  که یک وکیل ملک و وکیل املاک  باید به خوبی از عهده آن برآید. وکیل ملک و وکیل املاک

محمد بازدید : 95 یکشنبه 26 بهمن 1399 نظرات (0)

وکیل در مورد ملک  از تخصص و تجربه ی کافی برخوردار است. وکیل در مورد ملک در واقع وکیل املاک فردی است که وکیل املاک  می تواند به انواع دعاوی در خصوص ملک رسیدگی کند و با تکیه بر دانش خود آن ها را رفع نماید. وکیل در مورد ملک در گذر زمان همواره جوامع انسانی در حال رشد وکیل ملک  و پیشرفت بوده اند و این رشد و پیشرفت در تمامی حوزه ها از جمله صنعت، روابط انسان ها، اقتصاد و… صورت گرفته است. وکیل در مورد ملک  روابط اجتماعی که در بین انسان ها به وجود آمده است بر وکیل املاک  اساس مسائلی است که در بین انسان ها به وجود آمده است وکیل ملک  و همین امر موجب شد تا یک سری مسائل و مشکلات حقوقی در موارد مختلف به وجود آید. حل اینگونه مشکلات همواره ساده نیست و گاهی اوقات این مشکلات حقوقی به وجود وکیل در مورد ملک آمده چنان گسترده و پیچیده هستند که توانایی حل آن ها از عهده ی افراد معمولی و فاقد تجربه و تخصص خارج است. وکیل در مورد ملک مشکلات حقوقی به وجود آمده در خصوص ملک نیز از این قاعده مستثنی نیستند و حل آن ها احتیاج به فردی با تجربه در این زمینه دارد. وکیل در مورد ملک  در ادامه ی مطلب قصد داریم در مورد نکات و ویژگی های یک وکیل املاک و وکیل ملک

نکات مهم وکیل در مورد ملک و وکیل املاک و وکیل ملک

وکیل در مورد ملک آگاهی کامل از قوانین ثبت املاک یکی از مهم ترین مواردی است که یک وکیل ملک و وکیل املاک  با تجربه باید از آن برخوردار باشد. وکیل در مورد ملک امکان ندارد که یک وکیل با تجربه اطلاعات کافی و آگاهانه ای نسبت به قوانین ثبت اسناد و املاک نداشته باشد. وکیل در مورد ملک  یک وکیل ملک تهران خوب وکیل املاک  این آگاهی را از طریق دانش اندوزی و تجربه کسب می کند. وکیل در مورد ملک 

وکیل ملک حاجیلو و  وکیلی می باشد که به تناسب حجم کاری خود پرونده ای را به نحوی قبول کند و وکیل ملک  جوانب آن را مورد بررسی قرار دهد که بتواند زمان و دقت و تمرکز لازم را برای پرونده اختصاص دهد. وکیل ملک  بتواند آگاهی و مشاوره ی کاملی به موکلش دهد و مطالب سخت حقوقی را به ساده ترین شکل به وی منتقل کند.  وکیل ملک باید بتواند به خوبی بر اجرای احکام موجود نظارت کند. پس از صادر شدن رای توسط قاضی و وکیل در مورد ملک  ارجاع آنبه واحد اجرای احکام وکیل املاک ، این واحد وظیفه ی وکیل املاک  اجرای صحیح حکم را دارد. وکیل در مورد ملک  با تجربه و متخصص همچنین باید می تواند برروی عملکرد نهاد های اجرا کننده حکم نظارت و دقت داشته باشد تا اگر احکام درست و دقیق اجرا نشد برای جلوگیری از تضییع حق موکل اعتراضات و اقدامات حقوقی متناسب را انجام دهد.  وکیل در مورد ملک

اطلاع کامل از وکیل ملک و وکیل املاک

یک وکیل ملک و وکیل املاک  باتجربه و کاربلد برای ارائه ی یک مشاوره ی خوب و موثر و اتخاذ تصمیم های اساسی و مهم لازم است تا از تمام هزینه ها و منافع ممکن الوصول برای موکلش آگاهی کامل داشته باشد تا بتواند به درستی فکر کند و وکیل ملک و وکیل املاک  تشخیص دهد که آیا این پرونده ارزش زمان گذاشتن برای پیگیری تا کسب نتیجه را دارد و یا خیر که این وکیل در مورد ملک  موضوع تنها با درک صحیح از میزان احتمال موفقیت در پرونده حاصل می شود که ناشی از علم و تجربه ی کافی است. وکیل در مورد ملک

 نحوه ی تنظیم دادخواست توسط وکیل املاک و وکیل ملک

 بخش اعظم از مهارت و دانش یک وکیل املاک یا هر وکیل در مورد ملک و وکیل املاک در تشخیص صحیح و به موقع نوع دعوایی است که باید اقامه کند و در دادخواست بنویسد، بنابراین هنر لایحه نویسی و شرح دقیق مساله و تنظیم دادخواست نیز از موارد قابل توجه در مورد یک  وکیل در مورد ملک  با تجربه و کاردان است که باید آن را کسب کرده باشد. وکیل در مورد ملک  تجربه وکیل در مورد ملک  در این کار امری بسیار مطرح و مهم است چرا که قطعا یک وکیل جوان تازه کار برای بر عهده گرفتن پرونده های سنگین و مهم مالی مانند ملک و املاک کافی نبوده و نیاز به وجود مهارت و دانش تجربی بیشتر احساس خواهد شد وکیل ملک و وکیل املاک  

محمد بازدید : 145 چهارشنبه 22 بهمن 1399 نظرات (0)

بهترین وکیل برای طلاق و بهترین وکیل برای طلاق  در پروسه ی جدایی زوجین بسیار حائز اهمیت است. وکیل با تجربه برای طلاق فردی می باشد که نسبت به کلیه قوانین خانوده و رویه قضایی در این زمینه اطلاعات کافی و به روز داشته باشد. علاوه بر این نیاز است که با صداقت، وجدان کاری و دلسوزانه به موکل خود در این امر کمک نماید. در ادامه ی مطلب قصد داریم در این خصوص بیشتر صحبت نماییم، بهترین وکیل برای طلاق

بهترین وکیل برای طلاق بر طبق قانون، حق طلاق به زوجین تعلق دارد اما برای اینکه زن بتواند از همسر خود طلاق گرفته و جدا شود حتما باید یک سری شرایطی برای این کار وجود داشته باشد. یکی از این شرایط وکالت بهترین وکیل برای طلاق    می باشد که ممکن است مرد به زن اعطا کرده باشد. با این حال در خیلی از شرایط زنان قادر نیستند و نمی ‌توانند به آسانی از همسر بهترین وکیل برای طلاق خود طلاق بگیرند به همین علت حضور یک وکیل باتجربه و کاردان در این لحظه می تواند بسیار راهشگا بوده و در حل مشکل کمک نماید. بهترین وکیل برای طلاق  با مشاوره  کمک گرفتن و بهره بردن از راهنمایی های یک وکیل متخصص و واجد شرایط د امر طلاق این امکان وجود بهترین وکیل برای طلاق خواهد داشتکه روند رسیدگی به طلاق عادلانه تر طی شود، به گونه ای که هردو طرف به خواسته‌های خود برسند و حقوق هیچ یک از آن ها پایمال نشده و از بین نرود. بهترین وکیل برای طلاق

بهترین وکیل برای طلاق در برخی شرایط  دیگر به خصوص هنگامی بهترین وکیل برای طلاق که زن و شوهر دارای فرزند و یا فرزندانی بهترین وکیل برای طلاق  نیز هستند     پروسه ی فرآیند طلاق بسیار بهترین وکیل برای طلاق پیچیده و مشکل تر خواهد شد. بهترین وکیل برای طلاق  و  بهترین وکیل برای طلاق طرفین موظف می بهترین وکیل برای طلاق باشند که در مورد همه ی عوامل زندگی تصمیم گیری نمایند. بهترین وکیل برای طلاق  به عنوان مثال حتما باید تکلیف حضانت فرزندان، مهریه و نفقه زن و یا بسیاری از مسائل بهترین وکیل برای طلاق دیگر تصمیم گرفته شود. در همین راستا ضروری است که از یک وکیل طلاق مجرب و دانا که تجربه زیادی در امور خانواده و مساله طلاق دارد کمک بگیرید. حضور یک وکیل دانا و باتجربه در مسیر طلاق و جدایی به زوجین کمک می‌ نماید تا در این مسیر کم ترین فار روحی را متحمل شوند و در کنار این جدایی، هیچ حقی از آن‌ها از بین نرفته و ضایع نشود. بهترین وکیل برای طلاق

بهترین وکیل برای طلاق متضمن موفقیت در تمامی امورات دادگاهی برخورداری از دانش و تجربه و همچنین اشراف کافی به قوانین موجود بهترین وکیل برای طلاق است. انتخاب بهترین وکیل برای طلاق می تواند زمان انجام پروسه ی فرآیند طلاق را بسیار کاهش دهد و از آنجایی که ارزش و وقت و زمان بسیار بالا است بر اهمیت انتخاب یک وکیل کاردان و باتجربه برای این کار می افزاید. بهترین وکیل برای طلاق تجربه و تخصص یک وکیل را شما قادر هستید که از روی پرونده بهترین وکیل برای طلاق های به اتمام رسانده ی گذشته ی او سنجیده بهترین وکیل برای طلاق و تلیل نمایید. هر چقدر تعداد موفقیت های یک وکیل در پرونده های متعدد بیشتر باشد یعنی تجربه ی او بالا است و با خیالی آسوده می توانید پرونده را به او بسپارید. بهترین وکیل برای طلاق  شهرت و معروفیت وکیل عامل دیگریست که نشان دهنده ی تخصص وکیل می باشد. بهترین وکیل برای طلاق

بهترین وکیل برای طلاق یکی از ویژگی های مهم یک وکیل خوب برای بهترین وکیل برای طلاق پروسه  طلاق این است که هزینه ی مقبول و متعادلی را با توجه به سوابق رزومه  کاری و کلیه  موفقیت های کسب شده ی خود در گذشته طلب نماید. بهترین وکیل برای طلاق  با توجه به اوضاع اقتصادی خانوارها، هزینه یکی از ارکان مهم زندگی روزمره ی افراد در هر حوزه و کاری محسوب می شود و حوزه ی طلاق نیز از این قاعده مستثنی نیست بهترین وکیل برای طلاق

بهترین وکیل برای طلاق ویژگی دیگر یک کیل خوب صداقت و وجدان کاری او می باشد. به عبارتی وکیل باید دلسوزانه به موکل خود در امورات کمک نماید و هرگونه اطلاعات و راهنمایی های لازم در خصوص قانون و رویه ی کار را در اختیار او قرار دهد. بهترین وکیل برای طلاق

محمد بازدید : 61 چهارشنبه 22 بهمن 1399 نظرات (0)

بهترین وکیل ملکی فردی می باشد که به خوبی در حوزه  امورات و دعاوی ملکی تخصص و تجربه دارد. بهترین وکیل ملکی  از آنجایی که پرونده های ملکی از پیچیدگی های بسیاری برخوردار هستند نیاز به مشورت و راهنمایی گرفتن در وکیل ملکی احساس خواهد شد. بهترین وکیل ملکی  در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص این موضوع بیشتر صحبت نماییم و بهترین وکیل ملکی

بهترین وکیل ملکی یکی از ویژگی های یک وکیل ملکی خوب دانایی صداقت و برخورداری از حسن نیت و حسن خلق است. بهترین وکیل ملکی علاوه بر این یک وکیل خوب باید در برابر مشکلات و چالش‌های یک پرونده  صبر پیشه کند و به خوبی بتواند مسائل را تحلیل کند بهترین وکیل ملکی و اطلاعات  مورد نیاز را برای دفاع از حقوق موکل خود جمع ‌آوری کند. در این راه باید با مشورت دادن های مداوم به موکل خود راهنمایی های لازم را داده و در صورت نیاز روند کار را توضیح دهد. بهترین وکیل ملکی

بهترین وکیل ملکی برخورد مناسب و پیگیری از ویژگی هایی است که یک وکیل ملکی خوب باید حتما دارای آن باشد. بهترین وکیل ملکی  در واقع وکیل ملکی قبل از هر چیزی باید حجمکاری پرونده ی موکل خود را بررسی نماید تا بتواند میزان زمان و دقتی که باید صرف آن شود را در نظر گیرد بهترین وکیل ملکی .وکیل ملکی خوب به احقاق حقوق موکل خود کمک می‌ نماید و از تضییع حقوق او و آسیب به منافع او جلوگیری می‌کند. بهترین وکیل ملکی  یکی از مشخصه‌های مهم یک بهترین وکیل ملکی با تجربه و متخصص، برخورداری از دانش بهترین وکیل ملکی حقوقی و تسلط او به بهترین وکل مسائل ثبتی مربوط به املاک است. بهترین وکیل ملکی  علاوه بر این او باید نسبت به قوانین و مقررات مربوطه، آراء وحدت رویه و رویه مرسوم در دادگاه ها آگاهی کامل داشته باشد. بهترین و
کیل ملکی بهترین وکیل ملکی یکی دیگر از ویژگی‌های یک وکیل ملکی خوب این است که بتواند به خوبی و ماهرانه لایحه بنویسد. در حقیقت وکیل ملکی خوب بهترین وکیل ملکی فردی می باشد که موارد مرتبط با پرونده را به خوبی ذکر نماید و با تسلط به پرونده ، در حضور قاضی به نحوی عالی از حقوق موکلش دفاع نماید. بهترین وکیل ملکی

 

بهترین وکیل ملکی  که در امورات املاک و مستغلات تخصص و دانش دارد در هنگام هرگونه بروز اختلافات حل نشدنی برای تشکیل دادخواست و انجام وکالت اقدام می بهترین وکیل ملکی نماید. بهترین وکیل ملکی می تواند درموضوعاتی همچون اثبات مالکیت، تنظیم قرارداد موکلین خود را از راهنمایی های خود بهره مند ساخته و کمک های بسیاری به آن ها نمایند. بهترین وکیل ملکی

بهترین وکیل ملکی از آنجایی که در تنظیم قراردادهای پیش فروش قراردادهای مشارکت مدنی قراردادهای املاک تجاری و… نیاز است که بهترین وکیل ملکی تسلط کافی به برخی قوانین داشته باشیم می توانیم از یک وکیل ملکی در انجام اینگونه امور استفاده نماییم. بهترین وکیل ملکی وکیل ملکی به قوانین شهرداری قوانین مربوط به مجازات اسلامی و قوانین دیگر تسلط کافی و لازم را داشته و می تواند در جلوگیری از مشکلات احتمالی و وقوع جرم کمک بسیاری نماید. بهترین وکیل ملکی

وکلای ملکی همچنین می توانند کلیه خدمات ملکی مرتبط به امل

بهترین وکیل ملکی فردی می باشد که به خوبی در حوزه  امورات و دعاوی ملکی تخصص و تجربه دارد. بهترین وکیل ملکی  از آنجایی که پرونده های ملکی از پیچیدگی های بسیاری برخوردار هستند نیاز به مشورت و راهنمایی گرفتن در وکیل ملکی احساس خواهد شد. بهترین وکیل ملکی  در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص این موضوع بیشتر صحبت نماییم و بهترین وکیل ملکی

بهترین وکیل ملکی یکی از ویژگی های یک وکیل ملکی خوب دانایی صداقت و برخورداری از حسن نیت و حسن خلق است. بهترین وکیل ملکی علاوه بر این یک وکیل خوب باید در برابر مشکلات و چالش‌های یک پرونده  صبر پیشه کند و به خوبی بتواند مسائل را تحلیل کند بهترین وکیل ملکی و اطلاعات  مورد نیاز را برای دفاع از حقوق موکل خود جمع ‌آوری کند. در این راه باید با مشورت دادن های مداوم به موکل خود راهنمایی های لازم را داده و در صورت نیاز روند کار را توضیح دهد. بهترین وکیل ملکی

بهترین وکیل ملکی برخورد مناسب و پیگیری از ویژگی هایی است که یک وکیل ملکی خوب باید حتما دارای آن باشد. بهترین وکیل ملکی  در واقع وکیل ملکی قبل از هر چیزی باید حجمکاری پرونده ی موکل خود را بررسی نماید تا بتواند میزان زمان و دقتی که باید صرف آن شود را در نظر گیرد بهترین وکیل ملکی .

وکیل ملکی خوب به احقاق حقوق موکل خود کمک می‌ نماید و از تضییع حقوق او و آسیب به منافع او جلوگیری می‌کند. بهترین وکیل ملکی  یکی از مشخصه‌های مهم یک وکیل ملکی با تجربه و متخصص، برخورداری از دانش بهترین وکیل ملکی حقوقی و تسلط او به بهترین وکل مسائل ثبتی مربوط به املاک است. بهترین وکیل ملکی  علاوه بر این او باید نسبت به قوانین و مقررات مربوطه، آراء وحدت رویه و رویه مرسوم در دادگاه ها آگاهی کامل داشته باشد. بهترین وکیل ملکی

بهترین وکیل ملکی یکی دیگر از ویژگی‌های یک  بهترین وکیل ملکی خوب این است که بتواند به خوبی و ماهرانه لایحه بنویسد. در حقیقت وکیل ملکی خوب بهترین وکیل ملکی فردی می باشد که موارد مرتبط با پرونده را به خوبی ذکر نماید و با تسلط به پرونده ، در حضور قاضی به نحوی عالی از حقوق موکلش دفاع نماید. بهترین وکیل ملکی

 

بهترین وکیل ملکی  که در امورات املاک و مستغلات تخصص و دانش دارد در هنگام هرگونه بروز اختلافات حل نشدنی برای تشکیل دادخواست و انجام وکالت اقدام می بهترین وکیل ملکی نماید. بهترین وکیل ملکی می تواند درموضوعاتی همچون اثبات مالکیت، تنظیم قرارداد موکلین خود را از راهنمایی های خود بهره مند ساخته و کمک های بسیاری به آن ها نمایند. بهترین وکیل ملکی

بهترین وکیل ملکی از آنجایی که در تنظیم قراردادهای پیش فروش قراردادهای مشارکت مدنی قراردادهای املاک تجاری و… نیاز است که بهترین وکیل ملکی تسلط کافی به برخی قوانین داشته باشیم می توانیم از یک وکیل ملکی در انجام اینگونه امور استفاده نماییم. بهترین وکیل ملکی وکیل ملکی به قوانین شهرداری قوانین مربوط به مجازات اسلامی و قوانین دیگر تسلط کافی و لازم را داشته و می تواند در جلوگیری از مشکلات احتمالی و وقوع جرم کمک بسیاری نماید. بهترین وکیل ملکی

وکلای ملکی همچنین می توانند کلیه خدمات ملکی مرتبط به املاک منقول و بهترین وکیل ملکی غیرمنقول و اشخاص حقیقی و حقوقی را ارائه نمایند بهترین وکیل ملکی و تمامی شرایط مختلف موجود را ارزیابی و بررسی کنند تا بدین وسیله از بروز هرگونه مشکل، به‌ خصوص در سرمایه‌ گذاری‌های سنگین، جلوگیری کنند. کارشناسی در مورد تقسیم املاک در طول مراحل طلاق نیز یکی دیگر از خدماتی است که از سوی وکلای ملکی ارائه می شود بهترین وکیل ملکی

بهترین وکیل ملکی وکلای املاک و مستغلاتی که پشتیبانی دیوان سالاری در خرید و فروش معاملات دارند، قادر هستند که نحوه اخذ وام، برداشت و تبدیل به پول را دنبال و پیگیری نمایند. وکلای املاکی که در خصوص رفع مشکلاتی همچون تخلیه و سرقفلی مشغول به کار و فعالیت هستند می توانند در این خصوص از حقوق موکل خود در دادگاه دفاع کنند و در چارچوب قوانین جمهوری بهترین وکیل ملکی اسلامی و دادگاه از بروز خیلی از مشکلات حقوقی بزرگ دیگر جلوگیری کنند. بهترین وکیل ملکی

اک منقول و بهترین وکیل ملکی غیرمنقول و اشخاص حقیقی و حقوقی را ارائه نمایند بهترین وکیل ملکی و تمامی شرایط مختلف موجود را ارزیابی و بررسی کنند تا بدین وسیله از بروز هرگونه مشکل، به‌ خصوص در سرمایه‌ گذاری‌های سنگین، جلوگیری کنند. کارشناسی در مورد تقسیم املاک در طول مراحل طلاق نیز یکی دیگر از خدماتی است که از سوی وکلای ملکی ارائه می شود بهترین وکیل ملکی

بهترین وکیل ملکی وکلای املاک و مستغلاتی که پشتیبانی دیوان سالاری در خرید و فروش معاملات دارند، قادر هستند که نحوه اخذ وام، برداشت و تبدیل به پول را دنبال و پیگیری نمایند. وکلای املاکی که در خصوص رفع مشکلاتی همچون تخلیه و سرقفلی مشغول به کار و فعالیت هستند می توانند در این خصوص از حقوق موکل خود در دادگاه دفاع کنند و در چارچوب قوانین جمهوری بهترین وکیل ملکی اسلامی و دادگاه از بروز خیلی از مشکلات حقوقی بزرگ دیگر جلوگیری کنند. بهترین وکیل ملکی

محمد بازدید : 61 دوشنبه 20 بهمن 1399 نظرات (0)

وکیل پایه یک تهران قادر است به کلیه مسائل و مشکلات حقوقی وکیل پایه یک تهران  به وجود آمده رسیدگی نماید. مسائلی همچون پرونده‌های مالی، چک، خانواده، جرائم اینترنتی، جرائم رایانه ‌وکیل پایه یک تهران ای و حقوقی شرکت جزو مسائلی هستند که حل و فصل همگی این مشکلات تنها با مشورت کردن و راهنمایی های یک وکیل پایه یک باتجربه و کاردان ممکن خواهد بود. وکیل پایه یک تهران

وکیل پایه یک تهران وکلای پایه یک دادگستری می‌توانند درکلیه پرونده‌های کیفری و قضایی با وکیل پایه یک تهران و  وکیل پایه یک تهران موضوعات حقوقی متفاوت از جمله طلاق و مهریه و تمامی موارد خانواده، ثبتی و شرکتی، پرونده‌های کیفری و جزائی، پرونده‌هایی با موضوعات ملک و مالی و سایر وکیل پایه یک تهران موضوعات اقدامات لازم را جهت حل مشکلات به وجود آمده انجام دهند. نکته ی قابل توجه آنکه وکیل پایه یک تهران  قادر است که هر پرونده‌ای در سراسر کشور قبول کند و برای دفاع از موکل خود اقدام نماید.   وکیل پایه یک تهران

وکیل پایه یک تهران قبل از هر اقدامی برای انتخاب یک وکیل برای انجام امور و مسائل حقوقی خود باید بدانید که یک وکیل متخصص با تجربه و کاردان در امور حقوقی از وکیل پایه یک تهران چه مشخصات و ویژگی هایی باید برخوردار باشد. وکیل پایه یک تهران  از آنجایی که همه افراد در طول زندگی خود دچار مشکلات حقوقی، خانوادگی و پرونده‌های قضایی وکیل پایه یک تهران خواهند شد، نیازمند مشاوره و بهر‌ه‌مندی از یک وکیل پایه یک دادگستری خبره در آن زمینه هستند که پرونده‌های خود با خیال وکیل پایه یک تهران راحت به او محول نمایند. دانش تجربه و تخصص وکیل برای امور وکالت بسیار باارزش و حائز اهمیت می باشد که در حین انتخاب وکیل باید حتما این موضوعات را مورد بررسی و توجه قرار داد. وکیل پایه یک تهران  در ادامه قصد داریم در خصوص ویژگی های یک وکیل پایه یک باتجربه صحبت نماییم: وکیل پایه یک تهران

بهترین تهران

یک وکیل پایه یک تهران  با تجربه قبل از هراقدامی سعی می ماید به موضوع پرونه تسلط پیدا نماید. وکیل پایه یک تهران  باید کلیه جوانب  و زیر و بم وکیل پایه یک تهران پرونده را مورد بررسی قرار دهد تا بتواند با اقداماتی هوشمندانه مشکلات و مسائل به وجود آمده را حل نماید. وکیل پایه یک باید در خصوص موضوع پرونده در دادگاه‌های متعددی شرکت کرده باشد زیرا این موضوع نشان دهنده ی تجربه ی بالای اوست. وکیل پایه یک تهران

 

وکیل پایه یک تهران  از مهارت‌های مهم وکیل پایه یک دادگستری که برای دفاع از موکل نیاز است و او را وکیلی متمایز از سایرین می‌کند تسلط او بر فن دفاع است، وکلای موفق مهارت‌ها و دانشی فراتر از دانش حقوق نیاز دارند وکیل پایه یک تهران  تا وکیل پایه یک تهران بتوانند در پرونده‌های خود به خوبی عمل کنند. یکی از این مهارت‌ها آشنایی وکیل با علوم روانشناسی مذاکره و فن بیان است وکیل پایه یک تهران  زیرا او وکیل پایه یک تهران برای ارتباط‌ گیری با موکل خود به مهارت‌های وکیل پایه یک تهران روان‌شناختی احتیاج پیدا می نماید. وکیل پایه یک تهران  بررسی روانشناسانه وکیل پایه یک تهران موکل به وکیل کمک می‌کند، وکیل پایه یک تهران  سریع تر ارتباط میان موکل و وکیل را به شیوه‌ای مناسب برقرار کرده و جلوی مواردی مانند انکارهای نا به جای موکل را بگیرد. وکیل پایه یک تهران

وکیل پایه یک تهران یکی دیگر از ویژگی‌ها ومشخصات وکیل پایه یک مهارت حل مسئله است. یک وکیل پس از بررسی موضوع اگر موکل وکیل پایه یک تهران شاکی باشد  می تواند یک شکایت نامه تنظیم نماید و به دادگاه ارائه کند. وکیل پایه یک تهران  برخورداری از مهارت وکیل پایه یک تهران حل مسئله در این مرحله وکیل پایه یک تهران  و مراحل دیگر فرآیند  وکیل پایه یک تهران دادرسی برای وکیل بسیار مفید و در روند دادرسی بسیار موثر است. او با این مهارت است که می‌تواند موضوع را مجددا مطرح کرده و یا مدارک بیشتری که از پیش آماده کرده است برای ارائه در نظر بگیرد. وکیل پایه یک تهران

تعهد و احساس مسئولیت یکی دیگر ویژگی های یک وکیل با تجربه است. در واقع وکیل باید خود را در برابر موکل خود مسئول و متعد وکیل پایه یک تهران بداند و کلیه اقداماتی وکیل پایه یک تهران  که باید برای حل مشکل انجام شود را برای موکل تشریح داده و سپس انجام دهد. وکیل پایه یک تهران  در مسیر حل مشکل کیل باید به موکل خود راهنمایی های لازم را بکند و روند وکیل پایه یک تهران پیگیری پرونده را به صورت واضح و شفاف برای موکل خود تشریح نماید.   وکیل پایه یک تهران

محمد بازدید : 55 دوشنبه 20 بهمن 1399 نظرات (0)

موضوعات محوله به وکیل ملک

وکیل ملک ، از جمله وکلایی است که وکیل ملک  به هنگام وجود بحث و دعوا بر سر وکیل ملک املاک و اموال غیر منقول، مراجعات زیادی به او می شود. وکیل ملک  آمار نشان می دهد که وکیل ملک چیزی حدود ۵۰ درصد از پرونده هایی که در محکمه وکیل ملک های دادگستری مطرح می وکیل ملک شوند در رابطه با اختلافات و دعواهای ملکی هستند. وکیل ملک  این پرونده ها به دلیل جزئیات و پیچیدگی های زیادی که دارند وکیل ملک معمولا بسیار وقت گیر وکیل ملک بوده و برای رسیدگی به آن نیز باید مسائل و موراد مختلفی مورد بررسی قرار گیرد. وکیل ملک  بنابراین در هنگام بروز مسائل و مشکلات این چنینی باید به افرادی مراجعه کرد که در این زمینه وکیل ملک تخصص و تجربه کافی دارند. وکیل ملک

وکیل ملک  اگر در زمینه ملک و املاک با فرد دیگری مشکل پیدا کردید وکیل ملک  بهترین فردی که می تواند در این رابطه به شما وکیل ملک کمک کند وکیل وکیل ملک است.  وکیل دعاوی ملکی به کسی گفته می شود که در حوزه دعواهای ملکی تجربه و تخصص زیادی داشته و از پیچ و خم ها و وکیل ملک مسائلی وکیل ملک که در این رابطه وجود دارد، وکیل ملک  کاملا مطلع است. از آنجایی که قوانین موجود در این زمینه بسیار زیاد بوده وکیل ملک  و اغلب مردم نیز از این قوانین وکیل ملک بی اطلاع هستند وکیل ملک  پس لازم و ضروری وکیل ملک  به نظر می رسد که برای حل دعواهای ملکی به فردی که دانش و تجربه را به صورت یکجا در اختیار دارد، مراجعه کرد. وکیل ملک

وکیل ملک همان طوری که در خطوط بالاتر به آن اشاره شد وکیل ملک با دعواهایی که موضوع آنها ملک است، سروکار دارد. وکیل ملک  بیشترین مواردی که این وکیل در طول دوران وکالت خود با آن درگیر است شامل موارد ذکر شده در ادامه هستند. وکیل ملک

وکیل ملک یکی از عمده مواردی که برای رسیدگی به وکیل ملک سپرده می شود، تخلیه است. تخلیه دعوایی است که در آن یک مستاجر حاضر به تخلیه ملک بعد از تمام شدن مدت اجاره اش نیست. وکیل ملک  در این صورت مالک حق دارد تا با مراجعه به شورای حل اختلاف، دستور تخلیه را دریافت کند و از این طریق مستاجر را ملزم به خالی کردن ملک مورد نظر کند. وکیل ملک

وکیل ملک تصرف عدوانی

وکیل ملک از دیگر پرونده هایی که برای حل آن به وکیل ملک مراجعه می شود تصرف وکیل ملک عدوانی است. وکیل ملک تصرف عدوانی نیز به عملی گفته می شود که در آن فردی ملکی را بدون اطلاع مالک یا مستاجر تصرف می کند. وکیل ملک نکته ای که در این میان لزوم مراجعه به وکیل را توجیه وکیل ملک می کند، امکان بررسی تصرف عدوانی از نظر کیفری و قانونی است. ، اگر دعاوی شما به عنوان فردی که ملکش مورد تصرف واقع شده به صورت وکیل ملک حقوقی مطرح شود، نمی توانید آن را به صورت کیفری نیز اقامه وکیل ملک کنید، اما دعاوی کیفری را می توان به صورت حقوقی نیز مطرح وکیل ملک  کرد. به همین دلیل است که توصیه می شود در این دعاوی به یک وکیل با تجربه و متخصص مراجعه کنید. وکیل ملک

خلع ید

وکیل ملک خلع ید نیز پیچیدگی های زیادی داشته و گاهی به دلیل آنکه وکیل ملک و وکیل ملک مردم عادی نمی دانند باید تحت چه عنوانی دعوای وکیل ملک خود را مطرح کنند، ممکن است دچار مشکل شده و حقی که باید وکیل ملک به آن دست پیدا کنند را به خاطر نداشتن اطلاعات کافی از دست بدهند. وکیل ملک  در خلع ید، ملک به صورت قانونی در اختیار متصرف قرار داده می شود اما بعد از اتمام قرارداد، ملک به مالک اصلی تحویل داده نمی شود.از آنجایی که در قانون اصلاحات دیگری مانند دعوای تخلیه ید، تخلیه، تصرف عدوانی و یا دستور تخلیه نیز وجود دارد و مردم عادی از تعاریف این واژه ها به خوبی اطلاع ندارند، ممکن است پرونده خلع ید به خوبی پیش نرفته و نتیجه مورد نظر حاصل نشود.

 وکیل ملک باید دارای ویژگی هایی زیر باشد

وکیل ملک صداقت در کار از وارد مهم یک وکیل خوب به حساب می آید وکیل ملک

گزارش دهی منظم به موکلین جهت اطلاع از روند اجرایی پرونده ملک

دادن حق‌الوکاله منصفانه

دادن نتیجه خوب و اثر بخش به موکل

محمد بازدید : 65 دوشنبه 20 بهمن 1399 نظرات (0)

وکیل پایه یک دادگستری در تهران می تواند به افراد در انجام امور حقیقی و حقوقی کمک نماید. به دلیل آنکه تمامی افراد به وکیل پایه یک دادگستری در تهران  طور معمول در طول مسیر زندگی خود در فراز وکیل پایه یک دادگستری در تهران  و نشیب های بسیاری قرار گرفته و دچار مشکلات وکیل پایه یک دادگستری در تهران حقوقی، خانوادگی و پرونده‌های قضایی خواهندوکیل پایه دادگستری در تهران  شد، احتیاج به یک مشاوره دارند که بهترین مشاوره وکیل پایه یک دادگستری می باشد. در ادامه ی مطلب قصد وکیل پایه یک دادگستری در تهران  داریم در مورد ویژگی ها و مهارت هایی که یک وکیل دادگستری خوب باید از آن ها برخوردار باشد صحبت نماییم: وکیل پایه یک دادگستری در تهران

وکیل پایه یک دادگستری در تهران در حین انتخاب وکیل برای سپردن کارها به اون باید دقت و حساسیت های بسیاری خرج کرد. اگر  وکیل از آگاهی وکیل پایه یک دادگستری در تهران کامل و اطلاعات بروز برخوردار نباشد این قابلیت را ندارد که از حقوق موکل خود دفاع کرده و کار را به پیش ببرد. وکیل پایه یک دادگستری در تهران  برخورداری از دانش روز برای وکالت در اموری همانند جرائم رایانه‌ای، حقوق فضای مجازی و اینترنت و مسائل حقوقی مربوط وکیل پایه یک دادگستری در تهران به استارتاپ‌­ها برای یک وکیل پایه یک دادگستری خوب و حرفه ای امری ضروری و واجب به نظر می رسد. وکیل پایه یک دادگستری در تهران

وکیل پایه یک دادگستری در تهران وکیلی که صرفا پروانه و مجوز وکالت داشته باشد نمی تواند در زمره وکلای باتجربه  متخصص و کاردان قرار گیرد زیرا باید ویژگی ها و وکیل پایه یک دادگشتری در تهران مشخصات دیگری دیگری از جمله مهارت و توانایی در وکالت، شخصیت و اخلاق صحیح در وکالت را نیز دارا باشد تا بتواند از حق موکل وکیل پایه یک دادگستری در تهران خود در دادگاه به خوبی دفاع نماید.

 قبل از پیدا کردن وکیل در هر حوزه ای باید تخصص و کلیه توانایی های او در پرونده های حقوقی وکیل پایه یک دادگستری در تهران و میزان حق الوکاله مورد تحلیل و بررسی قرار داد. نکته ی قابل توجه آنکه تبلیغات بیش از اندازه یک وکیل به تنهایی وکیل پایه یک دادگستری در تهران قابل اعتماد نبوده و معیاری هم جهت انتخاب یک وکیل پایه یک دادگستری در تهران  محسوب نمی شود. به طور مختصر   ویژگی های یک وکیل خوب به شرح ذیل می باشد:داشتن دلسوزی و احساس مسولیت یک وکیل بسیار حائز اهمیت است چرا که یک وکیل برای انجام و پیشبرد

 وکیل پایه یک دادگستری در تهران

وکیل پایه یک دادگستری در تهران سریع امور موکل خود لازم است که چنین ویژگی وکیل پایه یک دادگستری در تهران هایی را دارا باشد. دلسوزی و احساس مئولیت نسبت به پرونده و موکل سبب اخذ تصمیمات بهتری خواهد شد. وکیل پایه یک دادگستری در تهران

یک وکیل پایه یک دادگستری در تهران  خوب از روابط عمومی بسیار بالایی برخوردار وکیل پایه یک  دادگستری در تهران است که می تواند در سریعترین زمان ممکن روند پرونده را پیش ببرد و موفقیت بیشتری را در روند پرونده ایجاد نماید. یک وکیل با وکیل پایه یک دادگستری در تهران روابط  عمومی قوی در حقیقت شبکه ای از دوستان و همکاران حرفه ای را برای مشورت در اختیار خود خواهد داشت که میتواند وکیل پایه یک دادگستری در تهران با دادن شماره تلفن وکیل های دیگر، موکل خود را به آن ها وصل نماید.

وکیل پایه یک دادگستری در تهران برای کسب اطلاعات در خصوص تجربه ی وکیل می توان در رزومه او شروع به جست و جو کرد تا میزان پرونده های موفق او را بررسی نمود. علاوه بر این با پرس و جو کردن از دوستان و آشنایان در رابطه با تبحر و تجربه وکیل پایه یک دادگستری در تهران  و دریافت شماره تلفن وکیل نیز موارد دیگری وکیل پایه یک دادگستری در تهران هستند که میتواند در پیدا کردن یک وکیل خوب موثر واقع شود. وکیل پایه یک دادگستری در تهران یکی دیگر از ویژگی های یک وکیل خوب این است که محرم راز و اسرار باشد دقیقا مانند پزشکی که پرونده های پزشکی بیماران برایش مانند اسراری ارزشمند هستند و از آن ها محافظت می نماید. وکیل هم مثل پزشک باید امانت دار و محرم اسرار باشد و تحت هیچ شرایطی نباید اطلاعات شخصی پرونده موکل خود را فاش کرده و در اختیار افراد دیگری قرار دهد.   وکیل پایه یک دادگستری در تهران

محمد بازدید : 119 دوشنبه 20 بهمن 1399 نظرات (0)

آشنایی با وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری ، تنها کسی است که به هنگام برخورد با مشکلات حقوقی می تواند بیشترین کمک وکیل پایه یک دادگستری  و راهنمایی را به شما دهد. بنابراین انتخاب فردی که بتوانید وکیل پایه یک دادگستری  در حل مشکل ایجاد شده به شما کمک کند از اهمیت زیادی برخوردار بوده و شما نباید نسبت به این موضوع کوچکترین بی توجهی و ساده انگاری را داشته باشید. وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری مسائل و مشکلاتی که در این زمینه به وجود وکیل پایه یک دادگستری می آیند چیزی نیست که هر کسی با هر وکیل پایه یک دادگستری دانشی بتواند در آن اظهار نظر کند.ممکن است همه افراد در طول دوران زندگی خود با مشکلاتی از قبیل وکیل پایه یک دادگستری مشکلات خانوادگی و یا دعواهای ملکی و پرونده های قضایی رو به رو شده اند، اگر این مشکلات ایجاد شده وکیل پایه یک دادگستری  ذهن شما را به خود درگیر کرده است به یک وکیل پایه دادگستری مراجعه کنید. وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری  این فرد با قرار دادن اطلاعات کاملا درست وکیل پایه یک دادگستری می تواند راهکاری قانونی در اختیارتان قرار وکیل پایه یک دادگستری دهد تا خود را از شر مساله و مشکل ایجاد شده رها کنید. البته موضوعی که توجه به آن بسیار مهم است آن است وکیل پایه یک دادگستری که سعی کنید یک وکیل خبره را انتخاب کنید تا با خیالی راحت پرونده خود را به او بسپارید. ضمنا اطلاعات و وکیل پایه یک دادگستری دانش وکیل انتخابی در مورد موضوع پرونده باید کاملا بروز باشد و مطابق با تام تغییرات و تحولاتی باشد که در کشور اتفاق افتاده است. وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری یکی از مهم ترین ویژگی ها  و خصوصیاتی وکیل پایه یک دادگستری که یک وکیل باید داشته باشد، دلسوزی و وکیل پایه یک دادگستری داشتن احساس مسئولیت در برابر موکلش است. وکیل پایه یک دادگستری  معمولا وکلایی که این ویژگی را در خود پرورش داده اند وکیل پایه یک دادگستری  به بهترین شکل وکیل پایه یک دادگستری ممکن قادرند پرونده شما را پیگیری کنند و در صورتی که حق با شما باشد، تمام تلاش خود را به کار می برند تا به آن چیزی که حق شماست دست پیدا کنید. وکیل پایه یک دادگستری  این دسته، افراد بسیار قابل اعتماد و خبره ای به شمار می روند. وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری از دیگر اصول و ویژگی هایی که یک وکیل پایه یک دادگستری حرفه ای باید داشته باشد اصل صداقت است. وکیل پایه یک دادگستری  وکلایی که وکیل پایه یک دادگستری این اصل را در کار خود رعایت می کنند موکلشان را در جریان تمام امور پرونده و تمام مشکلاتی که ممکن است در طول مسیر پیش آید وکیل پایه یک دادگستری گذاشته و کوچکترین نکته و مساله ای را از وی پنهان نخواهند کرد.

وکیل پایه یک دادگستری اشتن تجربه و تخصص کافی نیز مورد مهم دیگری است که وکیل پایه یک دادگستری یک وکیل حرفه ای باید در دوران کاری اش برای بدست آوردن آن تلاش کند. از آنجایی که پرونده های مشابه ممکن است پیچ و خم های وکیل پایه یک ادگستری خاص خود را داشته باشند، داشتن تجربه راهی میانبر در حل کردن مواردی است که پیچیدگی های زیادی دارند. وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری یکی از اموری که وکلای دادگستری به شما مشاوره می دهند مسائل و مشکلات مربوط به خانواده اعم از مهریه، طلاق، نفقه، فسخ نکاح، حضانت، رجوه، نامزدی، ازدواج دائم و موقت، طلاق توافقی، اجتناب از پرداخت مهریه، عده و غیره است. وکیل پایه یک دادگستری  تمام وکلایی که در این رشته تحصیل کرده اند می توانند در این موارد به شما مشاوره وکیل پایه یک دادگستری دهند اما وکلای پایه دادگستری در این امور تجربه و تبحر بیشتری داشته و بهتر می توانند شما را یاری دهند.در مسائل بین زوجین، معمولا یک وکیل حرفه ای ابتدا با دو طرف صحبت کرده و سعی می کند تا بین آنها صلح و سازش برقرار کند. چنانچه با چندین جلسه مشاوره و راهنمایی دو طرف مشکل ایجاد شده حل نشود، پرونده ای تشکیل شده و وکیل وکیل پایه یک دادگستری سعی می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین نتیجه را برای مساله ایجاد شده رقم بزند. وکیل پایه یک دادگستری

محمد بازدید : 53 دوشنبه 20 بهمن 1399 نظرات (0)

انواع دعاوی ملکی کدامند

دعاوی ملکی یا دعواهایی که بر سر ملک و املاک پیش می آید، دعاوی ملکی  در کشور ما بسیار رواج دارد و علت آن نیز به این مساله بر می گردد که در ایران خرید خانه و داشتن یک ملک، امری بسیار مهم و ضروی تلقی می شود. دعاوی ملکی اگر نگاهی به کشورهای دیگر داشته باشید به خوبی متوجه دعاوی ملکی خواهید شد که این مسائل در سایر کشورها بدین شکل مطرح نبوده و خرید مسکن دعاوی ملکی  یکی از مهم ترین دغدغه های آنها به شمار نمی دعاوی ملکی رود. اما به دلیل مسائلی که در ما در ایران با آن مواجه هستیم دعاوی ملکی هر روزه شاهدیم که پرونده های بسیاری دعاوی ملکی  در این رابطه به دادگاه ها ارجاع داده می شود.البته گاهی دعاوی ملکی  نداشتن اطلاعات کافی در دعاوی ملکی زمینه خرید و فروش مسکن و بی توجهی ما دعاوی ملکی نسبت به قوانینی که دعایو ملکی به هنگام انجام معاملات ملکی دعاوی ملکی باید رعایت شود، دعاوی ملکی  زمینه ساز بسیاری از این پرونده دعاوی ملکی ها خواهد بود. بنابراین اگر قصد دارید در چاه  دعاوی ملکی کلاهبرداری هایی این چنینی نیفتید بهتر است دعاوی ملکی حتما با افرادی دعاوی ملکی که دانش و تجربه کافی دارند صحبت کرده و به خوبی از جزئیات دعاوی ملکی انجام معامله ها مطلع شود. دعاوی ملکی  دعاوی ملکی بدین شکل می توانید سرمایه خود را حفظ کنید و خود را درگیر دعاوی ملکی نکنید. دعاوی ملکی

دعاوی ملکی یکی از متداول ترین پرونده هایی دعاوی ملکی  که در دادگاه مشاهده می شود دعاوی ملکی  از جمله مواردی که در دعاوی ملکی حقوقی مطرح می شود دعاوی ملکی  می توان به فسخ ینمودن قرارداد، دعاوی ملکی ملزم بودن به اخذ گواهی پایان کار، طلب کردن سرقفلی، ملزم دعاوی ملکی شدن به گرفتن صورت مجلس تفکیکی، تخلیه کردن مکان های تجاری و مسکونی، تمامی مسائل و دعاوی مربوط به مکان های موقوفی و عام و خاص، کاهش یا افزایش مبلغ اجاره، باطل کردن قراردادهایی که از نظر دعاوی ملکی قانونی دچار نقص و مشکل هستند و غیره اشاره نمود. کلیت و مبحث این نوع دعاوی مربوط به نشناختن قوانین و یا بی توجهی به آنهاست و خاطی بودن فرد و ارتکاب به جرم در این دعاوی مطرح نیست. دعاوی ملکی

دعوای ملکی ثبتی

دعاوی ملکی به طور کلی نمی توان دعاوی ملکی ثبتی از نوع حقوقی آن جدا دانست، اما به دلیل اهمیت داشتن این موضوع و متداول بودن دعاوی ملکی  آن، این موضوع به صورت دعاوی ملکی جداگانه  مطرح شده و مورد بحث قرار می گیرد. نکته ای که در دعوای ملکی دعاوی ملکی ثبتی مطرح بوده و موضوع اصلی در این نوع دعاوی است به دعاوی ملکی فعالیت هایی که در حوزه اسناد و املاک  انجام می شود، دعاوی ملکی  بر می گردد. از دعاوی ملکی پرونده هایی که در این زیر عنوان به دادگاه ها مراجعه می دعاوی ملکی  کنند می توان به باطل شدن سند های رسمی بنا به دلایل و عوامل مختلف، افراز ملک، متوقف کردن عملیات اجرایی یک بنا در مرحله های مختلف کاری، باطل شدن نظر که هیات شورای حل اختلاف آن را عنوان کرده، اجرای ثبت و غیره دعاوی ملکی اشاره داشت.عامل بسیار مهمی که باعث می شود دعاوی ملکی  این نوع دعاوی رواج زیادی داشته باشد بی توجهی و ساده انگاری  و حتی در برخی موارد عجله داشتن مالک برای فروش ملکش بر می گردد. همین شتاب و عجله می تواند خسارت دعاوی ملکی ها و ضررهای زیادی را برای هر دو طرف به همراه داشته باشد. دعاوی ملکی

دعاوی ملکی آن چیزی که کلیت و ماهیت دعواهای ملکی کیفری را تشکیل می دهد، در واقع جرمی است که فرد خاطی مرتکب شده است. دعاوی ملکی در اینجا دیگر نمی دعاوی ملکی توان بی توجهی به قانون و یا شتاب زدگی و عجله به هنگام انجام معامله را عنوان کرد؛ زیرا به صورت کاملا واضح و عینی قوانین برای کسب سود بیشتر نادیده دعاوی ملکی گرفته می شود.از جمله موارد مهمی دعاوی ملکی  که در این نوع دعوای ملکی می توان به آن اشاره کرد، مواردی هم چون جعل سند، خیانت کردن در امانت خصوصا زمانی  دعاوی ملکی  که امانت به صورت ملک باشد، تغییر کاربری زمین های دعاوی ملکی کشاورزی بدون داشتن مجوز از دستگاه های مربوطه و غیره اشاره داشت. دعاوی ملکی

 

محمد بازدید : 29 دوشنبه 20 بهمن 1399 نظرات (0)

وکیل املاک چه کسی می باشد

وکیل املاک فردی متخصص و با تجربه است و وکیل املاک دارای تجربه کافی باید باشد. وکیل املاک  که در محدوده قوانین مربوط به به نحوه تملک اموال از جمله قانون مدنی و قانون ثبت اسناد املاک فعالیت می نماید. وکیل املاک  در هنگام  معاملات املاک و مستغلات بهترین فردی که می توانید با او مشورت نمایید وکیل املاک می باشد. در ادامه ی مطلب قصد داریم در وکیل املاک  خصوص خدماتی که وکیل املاک می تواند ارائه دهد

وکیل املاک تنظیم قراردادهای ملک مانند قراردادهای پیش فروش، وکیل املاک قراردادهای مشارکت مدنی،  قراردادهای املاک تجاری و نیاز به تسلط کافی به قوانینی همچون قوانین مدنی قوانین شهرداری قوانین مجازات اسلامی و قوانین دیگر دارد و این موضوع بر اهمیت مشورت با یک وکیل املاک و وکیل املاک با تجربه می افزاید. وکیل املاک  مشورت با یک وکیل ملک متخصص سبب جلوگیری از مشکلات و کاهش وقوع جرم  می گردد. وکیل املاک

وکیل املاک ، می‌توانند خدمات ملکی و وکیل املاک  مربوط به وکیل املاک منقول و غیرمنقول و اشخاص حقیقی و حقوقی را ارائه بدهند و شرایط مختلف را ارزیابی نمایند، تا از بروز هرگونه مشکل، به‌ خصوص در سرمایه‌ گذاری‌های سنگین، جلوگیری وکیل املاک کنند. در طی مراحل طلاق نیز، با مشاوره با وکلای وکیل املاک  املاک می ‌توان نظر وکیل املاک  کارشناسی در مورد تقسیم املاک را بدست آورد. وکیل املاک

وکیل املاک علاوه بر این وکیل املاک و مستغلات برای تشکیل دادخواست در صورت بروز اختلاف برای پرداختن به اخلافات و انجام وکالت تلاش می‌کند.  وکیل املاک وکلای املاک قادرند درمواردی مانند اثبات مالکیت، تنظیم قرارداد به موکلین خود کمک های بسیاری نمایند. وکیل املاک  وکلای املاک وکیل املاک و مستغلاتی که پشتیبانی دیوان سالاری در خرید و فروش معاملات دارند، می‌توانند نحوه اخذ وام و وکیل املاک ، برداشت و وکیل املاک  تبدیل به پول وکیل املاگک را دنبال و پیگیری کنند. وکیل املاک  وکلائی که در حوزه مشکلاتی مانند تخلیه و سرقفلی فعالیت می نمایند می توانند در این خصوص از حقوق موکل خود در دادگاه دفاع کنند و در چارچوب قانون از بروز خیلی از مشکلات حقوقی جلوگیری به عمل آورند. وکیل املاک

وکیل املاک اشراف و آگاهی کامل از کلیه قوانین ثبت اسناد و املاک یکی از مواردی است که یک وکیل متخصص و باتجربه باید از آن برخوردار باشد. وکیل املاک امکان ندارد که یک وکیل املاک با تجربه  با تجربه اطلاعات کافی و آگاهانه ای نسبت به قوانین ثبت اسناد و املاک نداشته باشد. وکیل املاک

وکیل املاک طبیعتا یک وکیل جوان تازه کار و فاقد تجربه های لازم برای بر عهده وکیل املاک گرفتن و بررسی پرونده های سنگین و مهم مالی مانند ملک و املاک مناسب نیست و نیاز به وجود مهارت و دانش تجربی بیشتری احساس خواهد شد. وکیل املاک

یک وکیل املاک با تجربه و کاردان برای ارائه ی یک مشاوره ی خوب و موثر و اتخاذ تصمیم های اساسی و مهم لازم است وکیل املاک  تا از تمام هزینه ها و منافع ممکن الوصول برای موکلش آگاهی کامل داشته باشد. وکیل املاک تشخیص این موضوع که آیا قدم نهادن در مسیر پر پیچ و خم و طولانی پرونده ارزش پرداخت هزینه های دادرسی را دارد یا خیر بسیار با اهمیت است.   وکیل املاک

وکیل املاک تنظیم دادخواست یکی از مهارت های یک وکیل ملک می باشد. هنر لایحه نویسی و تنظیم دادخواست یکی از موارد بسیار مهم است که یک وکیل با تجربه باید حتما از ویژگی برخوردار باشد. وکیل املاک

وکیل املاک خوب، وکیلی است که به تناسب حجم کاری خود پرونده ی وکیل املاک موکل خود را به گونه ای قبول کند که بتواند زمان و دقت و تمرکز لازم را برای پرونده اختصاص دهد. وکیل املاک و  وکیل ملک باید بتواند آگاهی و مشاوره ی کاملی به موکلش دهد و مطالب سخت حقوقی را به ساده ترین شکل ممکن به وی منتقل نماید. وکیل املاک

محمد بازدید : 113 دوشنبه 20 بهمن 1399 نظرات (0)

اهمیت انتخاب بهترین وکیل تهران در امور پرونده های حقوقی

انتخاب بهترین وکیل تهران برای رفع مشکلات حقوقی امری بسیار مهم و بهترین وکیل تهران حائز اهمیت است. شاید در نگاه اول انتخاب بهترین وکیل تهران امری زمان بر و وقت گیر به نظر برسد اما در نهایت نتایج مثبت و رضایت بخشی در روند رسیدگی به پرونده های بهترین وکیل تهران  حقوقی خود مشاهده خواهید کرد. بهترین وکیل تهران  در انتخاب یک وکیل برای بهترین وکیل تهران مشکلات پرونده ی خود بهترین وکیل تهران موارد بسیاری را باید مدنظر قرار دهید، بهترین وکیل تهران

بهترین وکیل تهران تخصص تجربه و برخورداری از دانش وکالت بهترین وکیل تهران مواردی هستند که در انتخاب یک وکیل خوب بسیار قابل توجه و حائز اهمیت هستند. بهترین وکیل تهران  نکته ی بهترین وکیل تهران قابل توجه آنکه همه ی وکلا می توانند به پرونده بهترین وکیل تهران ی شما رسیدگی نمایند اما حوزه های حقوقی بهترین وکیل تهران بسیار گسترده تر از قبل شده است و بهتر است که وکیلی را برای رسیدگی به پرونده ی خود انتخاب نمایید بهترین وکیل تهران  که در حوزه ی حقوقی شما دارای تجربه های کافی می باشد بهترین وکیل تهران .

بهترین وکیل تهران برخورداری از روابط عمومی بالا و بیان و گویشی مناسب بهترین وکیل تهران یکی از ویژگی های یک وکیل خوب و متخصص است. بهترین وکیل تهران یکی از مهم ترین مسائل در رابطه با انتخاب وکیل آن بهترین وکیل تهران است که وکیل مهارت بالایی در درک افراد و نیازهایشان بهترین وکیل تهران داشته باشد. این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که معمولا افرادی که به بهترین وکیل تهران مراجعه می کنند، بهترین وکیل تهران  در شرایط روحی مناسبی نیستند. بهترین وکیل تهران  به همین علت بسیار اهمیت دارد که وکیل بتواند به خوبی با افراد ارتباط برقرار کند و آن ها را به درستی آگاه نماید.   بهترین وکیل تهران

بهترین وکیل تهران اگر وکیل قادر نباشد که اطلاعات موجود در پرونده را به بهترین وکیل تهران خوبی بررسی و مورد تجزیه و تحلیل قرار ندهد دچار بهترین وکیل تهران مشکل خواهد شد. برخی از پرونده های حقوقی از بهترین وکیل تهران پیچیدگی های بسیار زیادی برخوردار هستند که وکیل ملزم است تا با تجزیه و تحلیل مناسب نسبت به حل مشکلات و ارائه راه حل های بهترین وکیل تهران  مناسب اقدام کند. در صورتی که وکیل توانایی تجزیه و تحلیل نداشته باشد ممکن است نتواند با توجه به پرونده حقوقی       راه حل های مناسبی را ارائه دهد. بهترین وکیل تهران

امانت داری و رازداری

بهترین وکیل تهران یکی از مواد حائز اهمیت و قابل توجه برای انتخاب وکیل خوب، امانت داری و بهترین وکیل تهران راز داری وکیل است. برای آنکه وکیل بتواند به بهترین شکل از شما دفاع کند بهترین وکیل تهران و راهنمایی های لازم را به موکل ارائه نماید ملزم هستید تا تمام  اطلاعات و اسناد مرتبط با موضوع را به وی ارائه دهید. از این رو امانت داری و       بهترین وکیل تهران        رازداری وکیل نسبت به اسناد و اطلاعات موکل امری ضروری و غیر قابل اجتناب است. بهترین وکیل تهران

توانا بودن در حل مشکلات موکلین

بهترین وکیل تهران باید نگاهی تیزبین و بسیار کاوشگر داشته باشد تا بتواند در سریع ترین زمان ممکن تمامی راه های حل موجود برای حل مشکل موکل را پیش روی وی قرار دهد. از طرفی نیز باید تجربه کافی داشته باشد تا قادر باشد و بتواند از بین راه حل های موجود بهترین راه را انتخاب کند.

بهترین وکیل تهران مذاکره و توانایی متقاعد نمودن موکل یکی دیگر از مهارت بهترین وکیل تهران هایی است که یک وکیل خوب و باتجربه باید از آن بهترین وکیل تهران برخوردار باشد. بهترین وکیل تهران باید این توانایی را بهترین وکیل تهران داشته باشد تا بتواند موکل را نسبت به توصیه های خود متقاعد کند و وی را ملزم کند تا توصیه های وی را پیگیری کند. علاوه بر این بهترین وکیل تهران باید وکلا نسبت به شهادت و اظهارات افراد و واکنش ها نسبت به آن اطلاعات کافی داشته باشند. بهترین وکیل تهران

محمد بازدید : 59 دوشنبه 20 بهمن 1399 نظرات (0)

آشنایی با وکیل دعاوی ملکی

وکیل دعاوی ملکی ، فردی است که اگر در زمینه ملک و اراضی و یا به بیان دیگر در حوزه اموال غیر منقول مشکلی پیش آید، وکیل دعاوی ملکی به او مراجعه می شود. وکیل دعاوی ملکی  بهتر است اگر در این حوزه به مشکلی برخورد کردید حتما به نزد افرادی که تجربه و تخصص کافی دارند، بروید. وکیل داوی ملکی  این مساله، مساله ای است که وکیل مربوطه باید در آن اطلاعات کافی و بروز داشته باشد تا مشکل به بهترین و قانونی ترین شکل ممکن حل شود. داشتن سال ها تخصص و تجربه در زمینه دعواهای ملکی یکی از مهم ترین ویژگی ها و خصوصیاتی است که وکیل دعاوی ملکی باید خود را به آن مجهز کرده باشد

وکیل دعاوی ملکی و یک وکیل دعاوی ملکی به فردی گفته می شود که به خوبی با پیچیدگی هایی که در حوزه ملک ممکن است ایجاد شود آشنایی داشته و با وجدان، مسئولیت پذیر وکیل دعاوی ملکی ، متخصص، مجرب و با وکیل دعاوی ملکی حسن نیت باشد. چنین فردی به خوبی می تواند دعواهایی که در حوزه ملک به وجود می آیند را حل کرده و حق را به حق دار برساند. وکیل دعاوی ملکی وکیل دعاوی ملکی فردی که به عنوان برطرف کننده ابهامات دعواهای این چنینی انتخاب می شود باید از صبر و حوصله زیادی وکیل دعاوی ملکی برخوردار باشد، ضمن آنکه قادر باشد مسائل و موارد پیش وکیل دعاوی ملکی آمده را به خوبی تحلیل کرده و دلایل و مدارک مورد نیاز برای حل پرونده را آماده کند. وکیل دعاوی ملکی

وکیل دعاوی ملکی یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک وکیل دعاوی ملکی حرفه ای باید داشته باشد، نوشتن یک لایحه حرفه ای است. وکیل دعاوی ملکی نوشتن لایحه و ذکر کردن تمام موارد مرتبط باوکیل دعاوی ملکی  پرونده از جمله مهم ترین چیزهایی است که در لایحه باید به آن توجه شود و این مهم ترین و اساسی ترین وظیفه ای است که بر عهده یک وکیل دعاوی قرار داده شده است. وکیل دعاوی ملکی

وکیل دعاوی ملکی از دیگر امتیازات و ویژگی های یک، داشتن اطلاعات وکیل دعاوی ملکی روز و تخصصی در حیطه کاری اش است. وکیل دعاوی ملکی از آنجایی که ممکن است برخی مواد قانونی با تغییرات و تحولاتی همراه باشد، وکیل دعاوی ملکی بنابراین لازم و واجب به نظر می رسد که یک وکیل حرفه ای که در رابطه با بحث های ملکی به او مراجعه می شود، وکیل دعاوی ملکی  با تمام این تغییرات آشنایی داشته باشد تا بتواند بهترین استراتژی را انتخاب کرده و بهترین راه حل را در اختیار موکل خود قرار دهد. وکیل دعاوی ملکی

وکیل دعاوی ملکی اگر جلع سند و یا استفاده از یک سند جعل شده در معامله ای محرز شود، در این شرایط معامله غیر قابل انجام خواهد بود و برای رفع مشکل ایجاد شده باید به یک وکیل دعاوی ملکی مراجعه نمود. وکیل دعاوی ملکی

وکیل دعاوی ملکی مورد دیگری که باید برای حل و فصل آن به وکیل مراجعه کنید وکیل دعاوی ملکی خیانت در امانت است. البته دقت داشته باشید که در اینجا منظور ما از عبارت خیانت در امانت تنها شامل مواردی است که در آن خیانت در خصوص اموال غیر منقولی هم چون زمین و ملک صورت می گیرد.ورود غیر مجاز به ملک و املاک دیگران و یا فروش غیر قانونی یک ملک به چندین نفر نیز از دیگر مواردی است وکیل دعاوی ملکی که مراجعه به وکیلی که در حوزه املاک تجربه زیادی دارد، را الزامی می کند. وکیل دعاوی ملکی

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 239
  • بازدید سال : 1,115
  • بازدید کلی : 5,746